کدخبر : 5550
پنج‌شنبه 2 مارس 2017 - 21:04
فاقددیدگاه

آقای وزیر کاش هیچ وقت به ایلام نمی آمدی؟

پایگاه خبری جامک مهدی کاکاخانی سه سال پیش که لیست اعضای کابینه دولت حسن روحانی اعلام شد، بین آن همه وزیر نام آشنای مسن، با تجربه و صاحب نام، یک اسم ناآشنا از نظر سابقه مدیریت اجرایی هم وجود داشت: دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی که برای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی معرفی شده بود.

قاضی زاده هاشمی در مدتی که سکان وزارت بهداشت و درمان را به عهده گرفت سعی کرده که حاشیه سازی نکند. اهل مصاحبه‌های جنجالی نبوده و وزارتخانه متبوعش را از حاشیه به متن نشاند و هیچ وقت دچار سیاست زدگی نشد و همین موارد باعث شد که در تمام نظرسنجی ها وزیر بهداشت جزء وزرای موفق معرفی شود. 

اقدامات مناسب وزارت بهداشت در حوزه سلامت و درمان موجب شده که عامه مردم تصویر خوبی از عملکرد وزارت بهداشت در ذهن داشته باشند. حتی مشی مدیریتی این وزارتخانه می‌تواند الگوی مناسبی باشد برای سایر دستگاه‌های دولتی تا به جای جار و جنجال های بیهوده و پرداختن به حواشی نامربوط، به فکر خدمت رسانی و راضی نگه داشتن جامعه باشند.
حضور چند باره وزیر بهداشت در استان ایلام و بازدید از مراکز درمانی و بهداشتی و برقراری ارتباط بی واسطه با بیماران امیدواری های فراوانی را در حوزه بهداشت و سلامت برای مردم این منطقه به همراه داشته است.
شوربختانه در جریان یکی از این بازدیدها در شهرستان محروم بدره و در یک فضای محیطی پر سروصدا و شلوغ، گفتگویی بین وزیر بهداشت و فرماندار شهرستان بدره صورت می گیرد و در کمترین زمان ممکن کلیپی کوتاه با عنوان “توهین وزیر بهداشت به فرماندار شهرستان بدره” همراه با متن ها و نوشته های مختلف فضای رسانه های استان را در بر می گیرد و به دنبال آن نیز تکذیبه ای از سوی دانشگاه علوم پزشکی منتشر می شود که این امر هم نتوانست به فضای نامناسبی که برعلیه دکتر هاشمی به وجود آمده کمکی نماید.
حال سوال اینجاست چه عاملی باعث شد که دکتر قاضی زاده هاشمی در میان این همه جمعیت و حضور رسانه ها از کلمه توهین آمیز “بیشعور” برای فرماندار دولت تدبیر و امید استفاده کند؟!
وزیر موفق و خوش نام دولت یازدهم از چه چیزی ناراحت بود که به کارگزار دولت خود در شهرستانی محروم اینچنین واکنش نشان داده است؟
با تمام این تفاسیر و به دور از هرگونه قضاوتی نسبت به انگیزه دکتر هاشمی برای انجام این رفتار اما این اقدام وی پذیرفتنی نیست.
ای کاش آقای وزیر هیچ وقت به ایلام نمی آمدی و تمام ذهنیت های مثبت ما نسبت به خودتان را خراب نمی کردی؟ ای کاش فرصتی فراهم شود تا به صورت شفاف دلیل این رفتارتان را برای مردم بیان کنید.
ای کاش…‌.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.