کدخبر : 5525
یکشنبه 26 فوریه 2017 - 10:13
فاقددیدگاه
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام :

امنیت کشور مرهون حضور مقتدرانه نیروی انتظامی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امنیت اجتماعی ، اخلاقی کشور مرهون حضور قدرتمند نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در دیدار با جانشین انتظامی استان و جمعی از کارکنان پلیس راه ایلام اظهار کرد: پلیس در حوزه های مختلف به درستی انجام وظیفه می کند و شکر خدا در عرصه های میدانی درخشان ترین کارنامه را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به امنیت مطلوبی که در داخل کشور وجود دارد که شاید در کل جهان نمونه اش پیدا نخواهد شد، افزود: کشورهایی که داعیه ابرقدرتی دارند، امروز نا امن ترین کشورها در داخل خودشان هستند.
امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران که همیشه مورد بغض و کینه دشمنان بوده و تلاش کردند تا نا امنی را در کشور ایجاد کنند تاکید کرد: با حضور نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح در رسیدن به اهدافشان ناکام مانده اند.
لطفی یاداور شد: امنیت اجتماعی، اخلاقی کشور ایران اسلامی مرهون حضور مقتدرانه نیروی انتظامی است.
وی با اشاره به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم، گفت: برخورد شایسته با زائران، همانگونه که در ایام اربعین حسینی(ع) چه در زمان ورود به شهر مهران و چه در زمان بازگشت به کشور انجام شد در تعطیلات نوروز هم باید تلاش کرد تا مسافران راضی باشند.
حجت الاسلام لطفی با تاکید بر اینکه در ایام تعطیلات سال جدید کار پلیس سخت تر خواهد شد، اضافه کرد: برقراری امنیت برای زائران و گردشگرانی که به استان ایلام سفر می کنند بر عهده پلیس است که سال های گذشته کلیه رده های انتظامی استان آنرا به خوبی انجام دادند.
وی از زحمات پلیس راه و راهور که در زمان اربعین حسینی(ع) توانستند بار ترافیکی سنگین راه های مواصلاتی استان را عالی کنترل کنند تشکر و قدردانی کرد.

* کاهش ۳۰ درصدی تصادفات فوتی در جاده های مواصلاتی استان ایلام

جانشین انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار گفت: ۳۰ درصد از تصادفات منجر به فوت در جاده های مواصلاتی استان ایلام کاهش داشته است.
سرهنگ حسن کاظمی با اشاره به فعال کردن گشت های پلیس راه در ایام نوروز در راههای مواصلاتی استان افزود: فعال کردن گشت های پیاده ، موتوری و خودرویی بطور شبانه روزی ، همکاری و هماهنگی با دیگر ارگان های امدادی و خدماتی ، استقرار ۲۵ ایستگاه نوروزی و سازماندهی ستاد نوروزی ، کنترل ویژه در گلوگاه ها و محورهای مواصلاتی استان از اقدامات مهم و شاخص این فرماندهی در ایام نوروز است.
وی تاکید کرد: با استفاده از اقدامات کنترلی ، پوششی ، امنیتی ، انتظامی و ترافیکی سعی خواهیم کرد محیطی امن و آرام برای خانواده ها و مهمانان نوروزی در سطح استان فراهم سازیم.
وی پیشگیری از وقوع سرقت و حوادث رانندگی را از اولویت های اصلی پلیس در ایام نوروز ۹۶ عنوان کرد و یادآور شد: محور فعالیت های نیروی انتظامی در این ایام حفظ آرامش خاطر شهروندان و مهمانان نوروز است.
جانشین فرمانه انتظامی استان ایلام نیز به امنیت مطلوب در سطح استان اشاره کرد و گفت: جرائم خشن از جمله سرقت های مسلحانه آدم ربایی و … منفی است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.