کدخبر : 5489
پنج‌شنبه 16 فوریه 2017 - 14:15
فاقددیدگاه

گردهمایی رسمی کانون دانش آموختگان دبیرستان نمونه باقرالعلوم شهر ایلام

جامک: در یک رویدادی زیبا و به یادماندنی، نخستین گردهمایی رسمی کانون دانش آموختگان دبیرستان نمونه باقرالعلوم شهر ایلام برگزار شد.

در ابتدای حضور دانش آموختگان در دبیرستان، بازدید از کلاس های درس، دیدار با دانش آموزان مشغول به تحصیل، مدیران و دبیران مدرسه انجام  شد که با استقبال پرشور و شوق وصف ناپذیر همه مدعوین و دانش آموزان همراه بود.

گردهمایی رسمی در سالن اجتماعات هتل زاگرس با سخنرانی دکتر “بهزاد مهکی” مدیر عامل کانون با محوریت تشریح اهداف و برنامه های کانون آغاز شد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در این خصوص اظهار داشت: کانون دانش آموختگان دبیرستان باقرالعلوم شهر ایلام متشکل از فارع التحصیلان ۲۴ دوره مدرسه باقرالعلوم در طی سال های ۱۳۷۲ تا ۱۳۹۵ می باشد.

مهکی با اشاره به اهداف این کانون اظهار داشت: این تشکل با رویکرد اجتماعی، فرهنگی، علمی و اموزشی مجوز فعالیت خود را از فرمانداری ایلام دریافت نموده است.

وی گفت: اعضای این کانون هم اکنون در رده های مختلف شغلی به عنوان اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور، پزشک، مهندس و مدیران دولتی و کارآفرینان مشغول به خدمت می باشند.

عضو هیات علمی گروه آمار و اپیدمیولوژی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اضافه کرد: این تشکل غیر دولتی با سه هدف عمده اثرگذاری در تمام تحولات استان، کمک به بهبود شرایط مدرسه نمونه و ایجاد شبکه حمایتی از نخبگان استاد، تشکیل شده است.

دکتر مهکی خاطر نشان کرد: از جمله برنامه های این کانون، تشکیل کارگروه های تخصصی، برگزاری سمینارها و میزگردهای کارشناسی، تدوین و ارائه طرح های مبتنی بر توجیه کارشناسی، شناسایی علمی مشکلات و ارائه راه حل کارشناسی، تلاش در جهت جایگزینی تعاملات سنتی و قبیله ای با ارتباطات علمی و مدرن، مشاوره و پشتیبانی از دانش آموزان و معرفی توانمندی های نخبگان است.

در ادامه دکتر جاسم ولدبیگی رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان بر ضرورت نقش آفرینی اجتماعی دانش آموختگان در توسعه استان تاکید نمود و بیان داشت: بایستی شرایطی فراهم شود تا از ظرفیت و پشتوانه علمی دانش آموختگان استان در جهت رشد و آبادانی استان بهره گیری شود.

 

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.