کدخبر : 5423
سه‌شنبه 7 فوریه 2017 - 13:49
فاقددیدگاه

هیچ قدرتی قادر به تهدید جمهوری اسلامی نیست

استاندار ایلام با تجلیل از ایثار و فداکاری خانواده های معظم شهدا و جانبازان گفت: تا زمانی که مردم در عرصه های مختلف از انقلاب خود دفاع می کنند، هیچ قدرتی قادر به تهدید جمهوری اسلامی نیست. گفت:

محمدرضا مروارید روز سه شنبه در مراسم افتتاح طرح های عمرانی دهه فجر شهرستان آبدانان با انتقاد از موضع گیری های خشونت بار رئیس جمهوری جدید آمریکا اظهار کرد: ترامپ هنوز واقعیت ایران اسلامی و قدرت اراده مردم ما را باور نکرده و امیدواریم با واقع بینی بر سر عقل آید و با آتش بازی ناشیانه جهان را نا امن نکند.
وی مهمترین استراتژی انقلاب اسلامی را ساخت جامعه الگو دانست و افزود: اکنون ایران اسلامی یکی از کشورهای مقتدر و تاثیر گذار جهان است که این مهم در سایه نظارت رهبری، تلاش ریاست جمهوری و عملکرد هوشمندانه تیم مذاکره کننده هسته ای محقق شده است.
مروارید در بخش دیگری از سخنان خود مشکل اساسی استان ایلام را بیکاری جوانان اعلام کرد و یادآور شد: دولت با استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی، صندوق کار آفرینی و منابع بانک ها در تلاش است با اعطای تسهیلات کم بهره مشکل بیکاری را کاهش دهد.
وی اضافه کرد: کل اعتبارات عمرانی استان ایلام در سال آینده ۲ برابر افزایش یافته و با ابلاغ و اجرایی شدن آن، شاهد توسعه متوازن در بخش های مختلف این استان خواهیم بود.
استاندار ایلام با گرامیداشت نام و یاد شهدای آبدانان به خصوص سردار شهید صارم طهماسبی و علی جرایه نوجوان ترین شهید کشور و شهید داریوش رضایی نژاد دانشمند هسته ای گفت: این شهرستان یکی از مناطق مستعد و عالم پرور استان ایلام است که از آغاز انقلاب و دوران دفاع مقدس صدها افتخار در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی و ایثار و شهادت بدست آورده است.
نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: آنچه امروز در دست ما است حاصل ایثار و از خود گذشتگی شهیدان و پایداری خانواده های معظم آنها است.
شادمهر کاظم زاده افزود: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا در تلاش است با راه اندازی جنگ های نیابتی و ایجاد بی نظمی در منطقه از توسعه و ترقی جمهوری اسلامی ایران ممانعت کند اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حماسه سازی های مردم تاکنون راه به جایی نبرده است.
وی با اشاره به تلاش های مجموعه نظام و دولت تدبیر و امید در مناطق محروم ابراز امیدواری کرد با همت متولیان و با توجه به افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات استان در سال ۹۶ شاهد تکمیل زیرساخت ها و رفع نواقص باشیم.
کاظم زاده یادآور شد: تکمیل تونل کبیرکوه یکی از مطالبات و نیازهای مهم و زیرساختی استان ایلام به خصوص در حوزه جنوب استان است که انتظار می رود با تخصیص به موقع اعتبارات ملی و استانی نسبت به تکمیل این طرح بزرگ ملی و پاسخ مثبت به مطالبات عمومی اقدام شود.
در این مراسم از ۱۱ طرح عمرانی و خدماتی، درمانی و آموزشی شهرستان آبدانان با حضور استاندار ایلام، نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و مسئولان محلی بهره برداری شد.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.