کدخبر : 5409
شنبه 4 فوریه 2017 - 15:15
فاقددیدگاه
رئیس پلیس آگاهی ایلام معارفه شد

تاکید فرمانده انتظامی استان بر تدوین برنامه جامع پلیس

فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر تدوین برنامه جامع و مدون پلیس از هم‌اکنون برای سال آینده گفت: حرکت نیروی انتظامی برای مقابله با جرائم در مسیر علمی شدن قرارگرفته است.

سردار «نورعلی یاری»در مراسم تکریم و معارفه روسای پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری استان ایلام اظهار کرد: دهه مبارک فجر یادآور بزرگ‌مردی از تبار پیامبران بزرگ است که ملت ایران را از قیدوبند اسارت رهایی بخشید.

وی با تأکید بر حضور گسترده نیروی انتظامی در برنامه‌های دهه مبارک فجر و اجرای برنامه‌های ویژه این ایام توسط رده‌های مختلف پلیس استان ، گفت: ۲۲ بهمن یک روز تاریخی است که یادگار امام راحل (ره) است و همه موظف به شرکت در راهپیمایی این روز هستیم .
فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های پلیس در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در مسیر علمی شدن قرارگرفته و راه رشد و بالندگی را به‌خوبی دنبال می‌کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه امروز دیگر برخورد سنتی با جرائم نتیجه‌بخش نخواهد بود ، گفت: دانش‌پژوهشی و مطالعه علمی جرائم می‌تواند برخورد و مقابله با آن‌ها را ساده‌تر و سریع‌تر کند.
یاری در ادامه به طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را از شرایط موجود خارج کنیم و با اختصاص تجهیزات و تکمیل زیرساخت‌ها تحقق امنیت اجتماعی پایدار را در محلات تسهیل کنیم.
وی با اشاره به جایگاه ویژه پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری در بین رده‌های مختلف نیروی انتظامی و تأکید بر نقش امنیت ساز این دو رده ، گفت: بایستی سرعت ، دقت و صحت عمل ملاک برنامه‌ها و طرح‌های پلیس آگاهی در پلیس پیشگیری قرار گیرد.
در پایان با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات چندساله سرهنگ «علیرضا گوهری» سرهنگ «علی مهری»  به‌عنوان رئیس جدید پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام معرفی شد و همچنین از تلاش‌های سرهنگ «حسن کاظمی» رئیس سابق پلیس پیشگیری تقدیر و سرهنگ «جلال میرزابیگی» را به‌عنوان رئیس جدید پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام معرفی کردند.

منبع: ایسنا منطقه ایلام

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.