کدخبر : 5364
پنج‌شنبه 26 ژانویه 2017 - 13:26
فاقددیدگاه
استاندار ایلام:

ایجاد اشتغال و توسعه صادرات غیرنفتی در گرو فعالیت واحدهای تولیدی

استاندار ایلام با تاکید بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی گفت: فعالیت واحدهای تولیدی حرکت ارزشمندی برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه صادرات غیرنفتی است.

مهندس «محمدرضا مروارید» در نشست توسعه و رونق بخشی به صادرات غیرنفتی استان اظهار کرد: در حوزه اقتصادی باید با حمایت از واحدهای صنعتی و رفع مشکلات آنها از فرصت‌های ایجاد شده حداکثر استفاده را کرده و از منابع، سرمایه‌گذاری‌ها و امکانات موجود در جهت رونق اقتصادی و توسعه صادرات بهره ببریم.

وی افزود: راه‌اندازی کارخانه‌های راکد در مناطق مختلف استان، اقتصاد مقاومتی را عملی می‌کند و با رفع مشکلات و حمایت صنعتگران و تولید کنندگان این استان به اقتصاد مقاومتی دست پیدا می‌کنیم.

مروارید اضافه کرد: ستاد تسهیل اقتصاد مقاومتی برای فعال کردن واحدهای راکد به طوری جدی پای کار است و باید با رفع مشکلاتی از قبیل تامین مواد اولیه تولیدی‌های کوچک و بزرگ راه را برای ورود واحدهای صنعتی به بازارهای عرضه باز کنیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه با مشارکت جمعی می‌توان زمینه توسعه صادرات را فراهم کرد، گفت: توسعه و راه‌اندازی کارخانه‌ها و طرح‌های صنعتی علاوه بر افزایش تولید داخلی زمینه اشتغال پایدار را فراهم می‌کند.

به گفته وی، لازمه این کار فراهم کردن امکانات زیرساختی و حمایت از آنها، موانع و مشکلات سر راه تولید را بر می‌دارد چون که این واحدها علاوه بر تولید و صادرات باعث اشتغالزایی نیز می‌شوند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.