کدخبر : 5301
شنبه 21 ژانویه 2017 - 14:54
فاقددیدگاه

اقدامات عمرانی دولت در گسترش فضای دانشگاهی کم‌نظیر است

رییس دانشگاه ایلام گفت: اقدامات عمرانی دولت در راستای گسترش فضای دانشگاهی و علمی کم نظیر است

دکتر «محمد علی‌اکبری» در کمیسیون دانشجویی استان ایلام گزارشی از فعالیت‌های اجرایی و توانمندی‌های دانشگاه را ارائه و به کلنگ‌زنی دانشکده علوم انسانی، با حضور استاندار اشاره و اظهار کرد: از طرف سازمان مدیریت برای این پروژه‌ها قول‌های مساعدی در تخصیص اعتبار گرفته‌ایم و باید اذعان کنیم که اقدامات عمرانی که در این دولت در راستای گسترش فضای دانشگاهی و علمی صورت گرفته است، به نوبه خود کم نظیر است.

وی به کار ارزشمند دانشگاه ایلام در بحث راه‌های دسترسی و فضای کالبدی دانشگاه به طول ۶ کیلومتر اشاره کرد و افزود: با دو برابر کردن سایت دانشگاه، و قرار گرفتن تمام خیابان‌ها در این سایت شرایط مناسبی ایجاد شده که در بحث برق و آب و گاز این مسیر نیز مشکلی وجود ندارد.

«حسین کلانتری» معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام نیز در این نشست گفت: تا به ثمر رسیدن انتظارات دانشگاه ایلام در کنار این مجموعه هستیم.

وی ضمن قدردانی از مجموعه مدیریتی دانشگاه برای نقش سازنده و تاثیرگذار دانشگاه در استان، بر اجرایی شدن نظرات و برنامه‌های دانشگاه در توسعه استان تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه تا به ثمر رسیدن انتظارات دانشگاه ایلام در کنار این مجموعه هستیم، گفت: جاده‌ای که از دانشگاه ایلام به سمت دانشگاه علوم پزشکی جدا می‌شود و مقرر شده در حوزه راه و شهر سازی باشد، طبیعتأ انتظار این است که هم بحث تعویض آسفالت و ترمیم آن و هم خط کشی و روشنایی آن در دستور کار قرار گیرد.

کلانتری اضافه کرد: تا به ثمر رسیدن این تصمیمات و انجام اقدامات لازم، در کنار مجموعه دانشگاهی بوده و اعتبارات و تخصیص‌های لازم پیگیری خواهد شد.

منبع: ایسنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.