کدخبر : 5165
سه‌شنبه 3 ژانویه 2017 - 15:01
فاقددیدگاه

توقیف سمند گوسفند دزد در چرداول

فرمانده انتظامي شهرستان چرداول از دستگيري سارق احشام هنگام انتقال گوسفندان سرقتي با خودرو سمند خبر داد.

سرهنگ «جهانگیر زارعی» اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز ۱۱۰ مبنی بر سرقت احشام توسط راننده و سرنشینان یک دستگاه سمند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ آسمان‌آباد شهرستان چرداول قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه پلیس مشخص کرد سارقان با یک دستگاه خودرو سمند تعدادی از احشام یکی از دامداران منطقه را به سرقت برده‌اند، افزود: مأموران بلافاصله با اعزام به محل و استقرار گشت، خودرو سارقان را شناسایی و تلاش خود را برای متوقف کردن خودرو و دستگیری سارقان آغاز کردند.

زارعی ادامه داد: متهمان با مشاهده پلیس، بدون توجه به اخطارهای مکرر قصد فرار از منطقه را داشتند که در یک عملیات تعقیب و گریز در نهایت خودرو متوقف شد.

زارعی با اشاره به اینکه سارقان تعداد ۷ رأس گوسفند را در صندوق‌عقب خودرو سمند جاسازی کرده بودند، خاطرنشان کرد: بررسی‌های پلیس مشخص کرد خودرو سارقان دارای سابقه سرقت در یکی از استان‌های کشور است.

وی تصریح کرد: احشام مکشوفه تحویل مالباخته و سارق به همراه خودرو جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از شهروندان خصوصاً صاحبان احشام خواست تا در صورت مراجعه افراد غریبه جهت خرید احشام سریع به آن‌ها اعتماد نکرده و به محل نگهداری احشام خود راه ندهند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، سریعاً مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ایسنا ایلام

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.