کدخبر : 5121
شنبه 31 دسامبر 2016 - 8:37
فاقددیدگاه
استاندار ايلام:

نارضایتی مردم و رسانه ها از طولانی شده احداث بیمارستان تامین اجتماعی

تاخیر در راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی نارضایتی عموم مردم و رسانه های استان را به دنبال داشته است.

محمدرضا مروارید در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید تامین اجتماعی استان ایلام اظهار کرد: این مرکز درمانی با وجود آنکه مراحل ساخت آن به پایان رسیده و جدیدترین تجهیزات پزشکی نیز در آن جانمایی شده ولی به دلیل مسائل حقوقی شرایط برای افتتاح آن تاکنون فراهم نشده است.
وی یادآور شد: تاخیر طولانی در بهره برداری این مرکز درمانی نارضایتی مردم و رسانه های استان را در پی داشته و همواره دلیل این امر را از مسئولان استان پیگیری می کنند و امیدواریم مسئولان این سازمان هرچه زودتر با برطرف کردن مشکلات حقوقی و فنی شرایط را برای استفاده عموم مردم از این بیمارستان مهیا کنند.
استاندار ایلام همچنین خواستار ایجاد یک درمانگاه تخصصی در دره شهر با توجه به کمبود امکانات درمانی در این شهرستان شد و افزود: بخش زیادی از بیماران در این شهرستان برای رفع مشکلات درمانی خود مجبورند به سایر شهرستان ها مراجعه کنند که مشکلات و هزینه های اضافی برای آنها به همراه دارد.
مروارید تاکید کرد: اقشار مختلف جامعه با سازمان تامین اجتماعی سر و کار دارند و بر اساس آمارها حدود ۵۰ درصد جمعیت کشور از خدمات این سازمان بویژه از نظر سلامت و تامین معاش استفاده می کنند ولی بیشتر مخاطبان این سازمان را گروه های متوسط تشکیل می دهند که می طلبد با توجه به نیازهای این افراد حداکثر خدمت رسانی به این اقشار صورت گیرد.
در پایان این آیین با قدردانی از تلاش های محسن محمودی، سهیلا ملکشاهی به عنوان مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان ایلام معرفی شد.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.