کدخبر : 5098
سه‌شنبه 27 دسامبر 2016 - 23:16
فاقددیدگاه

حق اقتصاد شفاف و رقابتی اصلی مهم از منشور حقوق شهروندی است

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری ایلام برخورداری از حق اقتصاد شفاف و رقابتی را یکی از اصول مهم منشور حقوق شهروندی اعلام کرد.

حیدر نعمتی  اظهار کرد: اقتصاد به عنوان یکی از حیاتی ترین بخش های توسعه ای یک جامعه بشمار می رود.
وی افزود: وقتی افراد در یک فضای بسیار مناسب و رقابتی بتوانند با اعتماد به سیستم کشوری ثروت خود را برای منفعت بیشتر در بخش های مختلف سرمایه گذاری کنند و به بازگشت آن اعتماد داشته باشند، برای رونق تولید وارد میدان می شوند.
وی تاکید کرد: وجود این اصل مهم در منشور حقوق شهروندی به افراد سرمایه دار اجازه می دهد که با اعتماد کامل در یک فضای شفاف و رقابتی وارد فعالیت های سرمایه گذاری شوند.
نعمتی گفت: دولت توان لازم برای حضور در عرصه های اقتصادی را ندارد و نیازمند استفاده از توان بخش خصوصی است که با اعتماد سازی و فراهم کردن زمینه برای حضور سرمایه گذاران می توان علاوه بر ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی از توان آنان برای تولید بیشتر استفاده کند.
نعمتی یادآور شد: تدوین منشور حقوق شهروندی در برگیرنده همه حق و حقوق یک فرد در جامعه است و به یک فرد اعتمادکامل می دهد تا با برخورداری از هر آنچه که یک انسان را به اقتدار، تعالی و عزت می رساند بهره مند شود.
وی ابراز امیدواری کرد که اصول منشور حقوق شهروندی که برگرفته از اصول قانون اساسی و اسلام است به عنوان نسخه راهی برای اعتلای ملت اجرایی شود.

منبع : ایرنا ایلام

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.