کدخبر : 5078
یکشنبه 25 دسامبر 2016 - 14:56
فاقددیدگاه

اخذ عوارض از کامیون‌های ترانزیتی در مهران ممنوع شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام خواستار اجرایی شدن صدور گواهی کالا از مبدا برای کالاهای ایرانی صادر به کشور عراق شد

دکتر «حشمت‌اله عسگری» در نشست توسعه مبادلات مرزی اظهار کرد: صدور گواهی کالا از مبدا نشان دهنده کالا و شناسنامه آن محسوب می‌شود به همین خاطر باید در مرز مهران این گواهی صادر شود.

وی در ادامه به ساماندهی مبادلات مرزی توسط گمرک و ارایه خدمات مطلوب و بهتر در بازارچه مرزی مهران تاکید کرد و گفت: واگذاری مدیریت این دو بخش به یک نفر واحد در ساماندهی خدمات بسیار موثر است.

عسگری از شهرداری مهران خواست با توجه به عوارضی که از کامیون‌داران اخذ می‌کند در قبال آن خدمات مطلوب و مناسبی در گمرک و بازارچه مرزی مهران ارایه کند.

در پایان این نشست مقرر شد که شهرداری مهران در ارایه خدمات خود به بازارچه مرزی مهران بازنگری کند و خدمات بسیار مطلوبی به تجار و بازرگانان فعال در این منطقه ارایه کند.

همچنین اخذ عوارض توسط شهرداری از کامیون‌های ترانزیتی ممنوع شد و تا تعیین تکلیف نشدن زمین بازارچه اخذ عوارض ۲۰ هزار ریالی به توسط آقای سرحدی منتفی شد.

حذف مبلغ ۱۰۰ هزار ریال برای ساماندهی کامیون‌‎ها و واگذاری غرفه‌های بازارچه از طریق مزایده به تجارو صدور گواهی از مبدا از دیگر مصوبات این نشست بود.

منبع: ایسنا ایلام

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.