کدخبر : 5003
پنج‌شنبه 15 دسامبر 2016 - 18:34
فاقددیدگاه

وعده‌ی معاون وزیر برای سرعت بخشیدن به پروژه‌های راه ایلام

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قول داد با سرعت بیشتری طرح‌های مربوط به این حوزه را در استان ایلام پیگیری و دنبال کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قول داد با سرعت بیشتری طرح‌های مربوط به این حوزه را در استان ایلام پیگیری و دنبال کند.

«سلام امینی» در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد: تکمیل این طرح به یک ضرورت ملی تبدیل‌شده و همگی بر این موضوع اذعان دارند که مسیرهای منتهی به مهران با توجه به تردد میلیونی زائران اربعین حسینی باید از استاندارد لازم برخوردار باشد.

وی افزود: طی یک سال گذشته تلاش‌های بسیاری برای تعریض جاده ایلام – مهران صورت گرفت و بخش‌هایی از این مسیر نیز چهار بانده شد که امیدواریم با انتخاب قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) به‌عنوان پیمانکار اجرای پروژه، سرعت اجرای این طرح دوچندان شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم یادآور شد: بهسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز مسیر ملکشاهی به مهران نیز با توجه به اینکه می‌تواند به‌عنوان جاده اضطراری مورداستفاده قرار گیرد نیز نباید از کانون توجه مسئولان خارج شود چراکه امسال بخش زیادی از اتوبوس‌های بین‌شهری در مسیر برگشت از این جاده به مرز مهران انتقال داده شدند.

امینی تأکید کرد: باید از هم‌اکنون برای برنامه‌ریزی در جهت رفع مشکلات اقدام شود تا پیش از اربعین سال آینده شاهد روان‌سازی بیشتری در تردد زائران باشیم ضمن اینکه مسیر دهلران به مهران نیز نیازمند بهسازی است تا در صورت راه‌اندازی مرز «چیلات» بتوان از این نقطه نیز شاهد تردد زائرین به عتبات عالیات باشیم.

وی با تأکید بر اینکه تنوع‌بخشی به مسیرهای ارتباطی به مرز مهران از اهمیت بالایی برخوردار است که در همین زمینه باید تعریض جاده ایلام – حمیل، تکمیل تونل قلاجه، جاده چوار به سمت بولی و مسیر هلیلان نیز در دستور کار باشد، تصریح کرد: تقویت باند فرودگاه شهدای ایلام را به‌منظور افزایش پروازها الزامی است.

بر اساس این گزارش «داود کشاورزیان» معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز قول مساعد داده با سرعت بیشتری طرح‌های مربوط به این حوزه در استان ایلام را پیگیری و دنبال کند

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.