کدخبر : 4936
شنبه 3 دسامبر 2016 - 13:51
فاقددیدگاه

بانک های استان ایلام در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی شتاب کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در استان توسط بانک های عامل شد.

به گزارش ایرنا، حشمت اله عسگری روز شنبه در نشست کارگروه رفع موانع تولید اظهار کرد: همراهی بانک ها و سرعت بخشی آنها در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در پویایی آنها و ادامه فعالیت اقتصادی این واحدها موثر است.

وی همچنین خواستار همکاری و همراهی بیشتر مدیران عامل بانک ها با مجریان طرح های تولیدی فعال برای پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش شد و افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی که در سامانه برای تسهیلات ثبت نام کرده اند، فعالند و نیازمند دریافت تسهیلات برای ادامه فعالیت اقتصادی خود و افزایش ظرفیت هستند.
عسگری همچنین از مدیران عامل بانک های استان ایلام خواست که با حضور مجریان طرح ها پیگیر رفع مشکل دریافت تسهیلات آنها شوند.
رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان نیز در این نشست به تشریح عملکرد بانک های رفاه و صادرات و پرونده های ارجاعی به آنها پرداخت و گفت: تاکنون ۶۹ فقره تسهیلات به ارزش ریالی ۵۳۰ میلیارد ریال پرداخت شده و سهم پرونده های ارجاعی بانک رفاه و بانک صادرات به ترتیب هشت و ۱۸ مورد است که امیدواریم با پیگیری و بررسی مجدد وضعیت پرونده های ارجاعی به این بانک ها نیز هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.
یارالله نصیری همچنین خواستار همراهی بیشتر بانک ها با مجریان واحدهای تولیدی استان با هدف تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی و حمایت از بخش تولید شد.
به گزارش ایرنا در این نشست ۲۶ پرونده ارجاعی به بانک صادرات و بانک رفاه استان ایلام مورد بررسی قرار گرفت که با بیشتر این پرونده ها برای دریافت تسهیلات به شرط تعیین تکلیف بدهی قبلی و تامین وثایق مورد نیاز بانک ها موافقت شد.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.