کدخبر : 4886
جمعه 25 نوامبر 2016 - 0:42
فاقددیدگاه

عمده خسارت تندباد به تاسیسات عمومی ایلام است

Default Icon

مدیرکل بحران استان ایلام گفت: عمده خسارت های ناشی از وقوع تندباد در ۲ روز گذشته این استان به تاسیسات عمومی و عمران شهری بوده است ولی میزان آن زیاد نیست.

به گزارش ایرنا: احمد کرمی روز پنجشنبه اظهار کرد: اگر چه سرعت این تندباد در برخی مناطق استان از جمله ایلام، آبدانان و ایوان تا ۸۰ کیلومتر در ساعت هم رسید ولی خسارت ها زیاد نبوده است.

وی با بیان اینکه کار برآورد خسارت وارد شده به تاسیسات شهری ایلام در دست اقدام است، افزود: از فرمانداران شهرستان های استان خواسته شده تا نسبت به برآورد خسارت وارده اقدام و گزارش آن را به مدیریت بحران اعلام کنند.
وزش شدید باد که از روز گذشته در استان ایلام آغاز شده موجب تعطیلی مدارس نوبت صبح مقطع ابتدایی، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی استان در روز چهارشنبه (دیروز) شد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان ایلام وزش باد تا آخر هفته جاری همچنان ادامه دارد ولی از روز جمعه بتدریج از شدت آن کاسته می شود.
وزش باد همچنین باعث کاهش ۱۰ درجه ای هوای استان ایلام شد، شدت وزش باد باعث سقوط برخی تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر ایلام نیز شد.
قطع انشعاب گاز بیش از ۳۰ هزار مشترک شهری ایلام بخاطر مشکلی که در مسیر خط انتقال ایجاد شد در سرمای هوا مشکلاتی را برای مردم بوجود آورد که با تلاش کارکنان شرکت گاز مشکل بر طرف شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.