کدخبر : 4861
دوشنبه 21 نوامبر 2016 - 19:56
فاقددیدگاه

ادامه فعالیت موکب‌ها و توزیع غذا در ایلام تا ۱۰ آذر

رییس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان ایلام از ادامه فعالیت موکب ها و آشپزخانه مرکزی این کمیته تا ۱۰ آذرماه خبر داد.

به گزارش جامک به نقل از ستاد بازسازی عتبات عالیات، علوی فر گفت: آشپزخانه مرکزی این کمیته در ایام اربعین حسینی در مسیر رفت‌وبرگشت زوار حسینی به‌ صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد.

وی با بیان این که روزانه بیش از ۳ هزار پرس غذای گرم شامل صبحانه، نهار و شام در بین مواکب و ایستگاه‌های صلواتی در شهر ایلام و پایانه مرزی مهران و شهر “چوار” توزیع می‌شود، افزود: فعالیت این آشپزخانه تا ۱۰ آذرماه امسال و برگشت تمام زائران از مرز مهران در این استان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به زوار، پذیرایی و استقبال از آنها در مواکب، به همت و حمایت‌های مردم استان ایلام و با اهدای کمک‌های آنها صورت گرفته است.

علوی‌فر بیان کرد: انتظار می‌رود با توجه به موج بازگشت زوار حسینی از پایانه مرزی مهران، مردم عزیز استان ایلام در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به زوار نسبت به تحویل و اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به کمیته مشارکت‌های مردم ستاد اربعین حسینی همچون گذشته مساعدت و همکاری لازم را داشته باشند.

 

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.