کدخبر : 4848
دوشنبه 21 نوامبر 2016 - 19:34
فاقددیدگاه

۳۰ گروه بر نحوه خدمات صنوف استان ایلام به زائران نظارت دارند

معاون صنعت معدن و تجارت و رئیس بازرسی و نظارت ایلام گفت: ۳۰ گروه از بازرسان فعالیت های صنوف مختلف در خدمات رسانی به زائران اربعین را کنترل و نظارت می کنند.

به گزارش ایرنا: مهدی شریفی روز دوشنبه اظهار کرد: این گروه های نظارتی بر غذاخوری ها، اغذیه فروشی ها ، پایانه های مسافربری و خدماتی که زائران باید در قبال دریافت خدمت وجهی باید پرداخت کنند ، نظارت دارند.

وی افزود: در هر گروه نظارتی ۲ نفر حضور دارند که البته در گروه های نظارتی اشتراکی با همکاری تعزیرات حکومتی، ناظران پایانه حمل و نقل، دامپزشکی و مرکز بهداشت به تعداد این افراد اضافه می شود.
شریفی در مورد نظارت بر ایستگاه های صلواتی هم یادآور شد: با همکاری مرکز بهداشت بر تایید سلامت یا تاریخ انقضای اقلام مصرفی و با همراهی دامپزشکی سلامت فرآورده های خام دامی در این ایستگاه ها نظارت می شود.
به گزارش ایرنا، مرز مهران در ۹۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام بدلیل کوتاهی مسیر و نزدیکی به شهرهای مذهبی عراق و امنیت مطلوب، مهمترین کانون تردد زائران به عتبات عالیات محسوب می شود.
گذرگاه مرزی مهران بدلیل نزدیکی به عتبات عالیات جز مکان های پرتردد زائران ایرانی است به طوری که در راهپیمایی اربعین حسینی از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار زائر ایرانی حدود یک میلیون نفر آن از این مرز به کربلا سفر کرده اند و تاکنون بیش از ۶۵۰ هزار زائر از این نقطه وارد کشور شده اند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.