کدخبر : 4823
چهارشنبه 16 نوامبر 2016 - 15:11
فاقددیدگاه

رسانه ها واقعیت های مرز مهران را منعکس کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه موج جمعیت زائران اربعین حسینی در مرز مهران قابل وصف نیست، تاکید کرد: همه رسانه ها بخصوص صدا و سیما واقعیت های مرز مهران را منعکس کنند.

 به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی روز چهارشنبه در جریان بازدید از مرز بین المللی مهران اظهار کرد: در برخی موارد در انعکاس جمعیتی که از این مرز عبور کرده و راهی عتبات عالیات می شوند، کوتاهی می شود.

وی با بیان اینکه در روزهای منتهی به اربعین شاهد تردد صدها هزار زائر از مرز مهران برای شرکت در کنگره عظیم اربعین حسینی هستیم، افزود: بیشتر زائران بدلیل اینکه مرز مهران نزدیکترین و امن ترین گذرگاه به کربلای معلی است، این مرز را برای تردد انتخاب می کنند.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: جمعیت زائران در مرز مهران نسبت به اربعین سال گذشته چندین برابر شده و همه مسئولان استان با تمام امکانات در خدمت رسانی به زائران تلاش می کنند و در این زمینه هیچگونه مشکلی نداریم.
حجت الاسلام لطفی یادآور شد: بطور حتم در بازگشت از عتبات عالیات و کربلای معلی حجم بیشتری از زائران از مرز مهران تردد خواهند کرد و مردم ایلام و شهرستان مهران آمادگی لازم برای پذیرایی از زائران را دارند.
وی اضافه کرد: باید زیرساخت ها و امکانات استان ایلام و شهرستان مهران متناسب با این حجم تردد زائران و این سفر تاریخی توسعه یابد.
به گزارش ایرنا، بر اساس پیش بینی ها، در اربعین امسال بیش از ۲ میلیون زائر مسیر ایلام – عراق را بدلیل برخورداری از مزیت نزدیکی و کوتاهی مسافت تا کربلا برای تردد انتخاب می کنند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.