کدخبر : 4802
دوشنبه 14 نوامبر 2016 - 13:30
فاقددیدگاه

طرح تشدید نظارت بر عرضه کالا و خدمات در سطح استان آغاز شد

همزمان با برگزاری کنگره عظیم اربعین و حضور میلیونی زائران اباعبدالله الحسین (ع) در استان ایلام، طرح تشدید و نظارت بر عرضه کالا و خدمات به صورت سراسری در مرکز استان، تمام شهرستان ها و مخصوصا در مهران و پایانه مرزی به صورت ویژه اجرا می شود.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن وتجارت استان ایلام با اشاره به اجرای طرح های نظارتی به مناسبت های مختلف اظهار داشت: با شروع موج ورود زائران اربعین حسینی (ع) به استان تیم های بازرسی سازمان صمت ایلام نیز فعالیت های  نظارتی خود را تشدید نموده اند.

یاراله نصیری اضافه کرد: گروه های کالایی؛ خوراکی ها، نوشیدنی ها، سالن های غذاخوری، ساندویچی و فست فودی ها، مراکز عرضه خدمات رسانی و قطعات یدکی خودرویی، تعمیرگاه های خودرو، تعویض روغنی و کارواشی ها، هتل ها و مهمانپذیرها، شرکت های حمل و نقل مسافر،‌ واحدهای نانوایی ها و….، از جمله مراکزی هستند که در طرح ۱۵ روزه نظارتی که از ۲۵ آبان ماه شروع می شود و تا نهم آذر ماه ادامه دارد، موارد به صورت روزانه مورد بررسی و پایش لازم قرار می گیرند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با متخلفین برابر قانون برخورد می شود.

وی گفت: درج قیمت و صدور فاکتور فروش جز مواردی هست که صاحبان اصناف بایستی به آن توجه جدی نمایند.

رئیس سازمان صنعت،‌معدن و تجارت استان ایلام اضافه کرد: علاوه بر بازرسی های مستقیم از واحدهای صنفی، سامانه ۱۲۴ نیز به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و گزارش های مردمی می باشد.

یاراله نصیری بیان داشت: ۵۰  نفر بازرس سازمان و بیش از ۱۶۰ نفر ناظرین افتخاری عملیات نظارت بر بازار و واحدهای صنفی را به عهده دارند.

این مسوول خاطر نشان کرد: در سال های گذشته اصناف و بازاریان استان ایلام با برپایی موکب ها و مراکز خدمات رسانی رایگان به زوار، صحنه های زیبا و به یادماندنی خلق نمودند. وی افزود: به خاطر عشق به اهل بیت (ع) و بالا بودن منزلت و جایگاه زائر کربلا نزد مردم استان ایلام، خوشبختانه در دوره های قبل ‌ما شاهد کمترین تخلف تعزیراتی در این حوزه بودیم و انشاءالله امسال هم با همکاری تمام صنوف و فعالان بازار کمافی سابق میزبانان شایسته ای برای زائرین اباعبدالله الحسین (ع) خواهیم بود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.