کدخبر : 4796
یکشنبه 13 نوامبر 2016 - 9:55
فاقددیدگاه

از منبرها و مداحی های چند میلیونی تا حق پارکینگ های چند هزارتومنی

پایگاه خبری جامک: رضا رستمی*

یکی از روحانیون محترم که اتفاقا  با توجه به اینکه چند سالی است بیننده برنامه او در شبکه سه با نام سمت خدا هستم و چیزهای زیادی هم در این مدت از ایشان آموخته ام اخیرا در همین برنامه و همین شبکه ایراداتی به نحوه خدمت رسانی به زایربن اربعین گرفته و احداث پارکینگ و اخذ وجوه ناچیز از آنها را به باد انتقاد گرفته و فرمودند که پول امام حسین (ع) خوردن ندارد .
عزیزان زیادی در این مدت پاسخ هایی به ایشان ارایه داده اند اما در این مجال کوتاه فقط چند نکته کوتاه با جناب ایشان مطرح می گردد شاید پاسخ های ایشان در تلطیف فضا موثر افتد .
جناب حجه الاسلام حسینی عزیز! امام حسین (ع) امام و پیشوای همه ما هستند و همه به نام و یاد و عشق ایشان و حماسه های ماندگار عاشورایش هم اشک می ریزیم و هم افتخار می کنیم که چنین بزرگوارانی به عنوان اسوه و پیشوا و مقتدا داریم اما آیا تاکنون و در طی چند سال و در ایام اربعین سری به مناطق مرزی با عراق زده و ایثار و عشق و انجام وظیفه مردمان آن دیار را دیده اید؟ حال  که شما حق دارید این همه خدمت را نادیده بگیرید و بر مردمان محروم و نیازمند اما با عزت و خدمتگزار منطقه بتازید که چرا برای کسب اندک روزی و درآمدی که حق آنان است از زایرین پول میگیرند و اینگونه در یک رسانه پر مخاطب با همه سابقه و فرهنگ و ایمان و … آنان بازی می کنید آیا ما هم حق داریم چند سوال کوتاه از شما و دوستانتان بپرسیم؟
جناب حسینی گرانقدر! آیا می توانید چند نفر، فقط چند نفر از دوستان و هم لباسان خود را به مردم ما نشان بدهید که در ماههای محرم و صفر حاضرند به صورت رایگان منبر بروند و برای امام شجاع سوم شیعیان روضه بخوانند؟ آیا می توانید فقط چند نفر مداح معروف به ما معرفی کنید که حاضر باشند در دهه اول محرم فقط و فقط به عشق امام حسین (ع) بخوانند و مداحی کنند و از قبل قرارداد خود را دریافت نکنند؟
جناب حسینی عزیز! این رفتارها و تناقضات وضعیت مناسبی در جامعه ایجاد نمی کند بهتر است کمی خود را در جای دیگران هم بگذاریم که به نان شب محتاجند و اتفاقا نگاه مهربانانه امام شهیدمان شاید شامل حالشان شده که کسبی حلال داشته باشند.
یادمان نرفته که رییس جمهور سابق در رابطه با یارانه ها چند بار تکرار کردند که این پول امام زمان است خانه ها و زندگی تان را با آن متبرک و نورانی کنید ، آیا مجاز هستیم برای توجیه خرابکاری های خودمان این همه از ایمه و پیشوایان خودمان هزینه کنیم اما زمانی که کسی بیاید و برای تهیه ضروری ترین و ابتدایی ترین نیازهای زندگی خود و خانواده اش برای نگهبانی چند روزه اتومبیل های زایرین عزیز مبلغی بسیار ناچیز دریافت کند آن وقت پول امام حسین خوردن ندارد ؟
پول امام حسین (ع) با آن معنایی که شما فرموده آید اگر خوردن ندارد به طریق اولی برای شما و همه افرادی که مبالغ میلیونی از راه دریافت می کنند که بیشتر محل اشکال است نیست؟
انتظار میرود مردم خوب و پاک نیت استان بدون توجه به این اهانت ها همچنان خود را خدمتگذار امام حسین (ع) و زایرین ارجمند آن عزیز باشند و ….

 


*سردبیر نشریه مانشت

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.