کدخبر : 4779
شنبه 12 نوامبر 2016 - 14:34
فاقددیدگاه

فعالیت تولیدی کارخانه سیمان دهلران به زودی آغاز می شود

کارخانه سیمان دهلران به عنوان یکی از واحدهای بزرگ صنعتی و معدن منطقه که بعد از شروع به تولید در یک مقطع کوتاه، مدتی است تعطیل شده است؛ با تلاش های صورت گرفته در جهت حل مشکلات و رفع موانع پیش رو به زودی فعالیت تولیدی خود را از سر می گیرد.

معاون امور صنایع ومعادن سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ایلام در خصوص آخرین وضعیت این واحد تولیدی اظهار داشت: از آنجایی که تا بهره برداری کامل تمام خطوط، استارت اولیه این واحد از طریق خرید کلینکر آماده از کارخانجات مشابه بوده است لذا برای راه اندازی مجدد، قرارداد خرید کلینکر با شرکت های تولیدکننده منعقد گردیده و در حال حاضر حمل مواد اولیه مورد نیاز به محل کارخانه نیز شروع شده است.

“رضا محمد رحیمی” بیان نمود: هم اکنون سرویس و راه اندازی انتهای خط شامل آسیاب و بارگیرخانه درحال انجام است و عملیات تولید سیمان از کلینکر آماده به زودی آغاز می گردد

وی با اشاره به انجام عملیات راه اندازی ابتدای خط ادامه داد: ساخت کوره و پیش گرم، سنگ شکن و سالن اختلاط توسط پیمانکار و مجری درحال اجرا است.

معاون امور صنایع و معادن استان ایلام خاطر نشان کرد: در حال حاضر سرعت انجام کار در ابتدای خط به کندی صورت می گیرد اما امیدواریم با تامین نقدینگی لازم و پرداخت مطالبات شرکت، روند تکمیل پروژه سرعت مناسبی به خود گیرد.

 

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.