کدخبر : 4772
جمعه 11 نوامبر 2016 - 19:13
فاقددیدگاه

مردم استان ایلام آماده خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی هستند

فرمانده سپاه ناحیه ایلام و دبیر کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان ایلام از آمادگی مردم برای خدمتگزاری و خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات که مرز مهران را برای سفر خود انتخاب کرده اند، خبر داد.

مردم استان ایلام آماده خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی هستند 

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ قدرت اله کریمیان اظهار کرد: استان ایلام همانند سال‌های گذشته این روزها میزبان زائران اربعین حسینی است که از گوشه گوشه ایران اسلامی برای سفر به کربلای معلی به این استان می آیند.
دبیر کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان ایلام افزود: مسئولان استان نیز همپای مردم تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا زمینه سهولت در اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی را فراهم کنند.
سرهنگ کریمیان تاکید کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اسکان و پذیرایی زائران اربعین تنها بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته با مشارکت مردم و مسئولان در مرز مهران و در مسیرهای ارتباطی منتهی به مهران است.
وی با بیان اینکه استقبال و پذیرایی مردم ایلام از زائران اربعین حسینی قابل تقدیر است، یادآور شد: امسال نیز همچون سال گذشته مردم ولایت مدار استان ایلام در خدمت‌رسانی به زائران از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
وی گفت: همانند سال های گذشته با هماهنگی ادارات، خیران، هیات امنای مساجد، هیات های مذهبی و پایگاه های مقاومت بسیج عزم جدی بوجود آمده تا بتوانیم یک حماسه بزرگ خلق کنیم و اربعین ماندگاری برای کشور و حتی جهان به یادگار بگذاریم.
به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران در ۹۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام مهمترین کانون تردد زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات است.
پیش بینی می شود در ایام منتهی به اربعین حسینی امسال بیش از ۲ میلیون زائر از طریق مرزهای کشورمان با عراق تردد کنند.
مسئولان سازمان حج و زیارت اعلام کردند، تاکنون بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از طریق سامانه سماح برای دریافت ویزای عراق ثبت نام کرده اند.

منبع: ایرنا

 

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.