کدخبر : 4762
پنج‌شنبه 10 نوامبر 2016 - 23:59
فاقددیدگاه

اعزام گشت‌های ویژه پیشگیری از جرم و تیم‌های کنترل به ایلام

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا بابیان اینکه در مراسم اربعین حسینی، مأموریت گسترده و ویژه‌ای به پلیس پیشگیری ناجا محول شده است، گفت: گشت‌های ویژه پیشگیری از جرم، تیم‌های کنترل محورهای مواصلاتی و تأمین امنیت زائران به استان‌های ایلام و خوزستان اعزام می‌شوند.

 

به گزارش سایت پلیس، سردار «مهدی معصوم بیگی» اظهار کرد: گشت‌های ویژه پیشگیری از جرم، گروه‌های کنترل محورهای مواصلاتی و تأمین امنیت زائران به استان‌های ایلام و خوزستان اعزام خواهند شد و کارکنان اعزامی، توجیه شده و آموزش‌های لازم را دیده‌اند و از تجربه و تخصص مناسبی برخوردار هستند، ضمن اینکه از تجهیزات موردنیاز نیز بهره‌مند هستند.

 

وی ادامه داد:در این خصوص جلسات متعددی برای همفکری، همراهی و هم‌افزایی با استان‌های درگیر مأموریت و دیگر استان‌ها به‌ویژه استان‌های عقبه مرز تشکیل‌شده است و آمادگی کامل در مراکز انتظامی استان‌ها برای انجام مأموریت اربعین وجود دارد.

 

معصوم‌بیگی خاطرنشان کرد: برای مدیریت و کنترل جمعیت و مرز، توقفگاه‌هایی در مسیر زائران با امکانات مناسب پیش‌بینی‌شده است که در صورت لزوم ممکن است برای مدت کوتاهی زائران عزیز در این توقفگاه‌ها اسکان داده شوند تا از تراکم بی‌جهت در مرزها جلوگیری شود.

 

وی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) خواست همکاری کامل با خدمتگزاران خودشان در نیروی انتظامی داشته باشند و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.