کدخبر : 4753
چهارشنبه 9 نوامبر 2016 - 22:45
فاقددیدگاه

بهره برداری از کارخانه سیار تولید آب بهداشتی در مرز مهران با حضور استاندار ایلام

با حضور مهندس مروارید استاندار ایلام و معاون سیاسی و اقتصادی ، سردار شوشتری، نایب رئیس ستاد عتبات عالیات کشور ، مهندس مرادی، مشاور وزیر نیرو و رئیس ستاد عتبات وزارت نیرو و مسئولین محلی کارخانه تولید آب بسته بندی بهداشتی مرز بین المللی مهران مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام؛ در این مراسم مهندس بیرنوندی مدیر عامل شرکت در رابطه با چگونگی خدمت رسانی به زائرین عتبات توضیحاتی ارائه نمود.

وی گفت: با توجه به اهمیت تامین آب سالم و بهداشتی به زوار عتبات چند سال است شرکت با پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تلاش می نماید که خدمات مطلوبی در این خصوص ارائه نماید از جمله در سال گذشته با احداث یک خط انتقال بطول ۱۹ کیلومتر و یک باب مخزن هوائی به حجم ۵۰۰ هزار متر ظرفیت آب در دسترس زوار را از حدود ۴۰۰ هزار لیتر به بیش از ۲٫۵ میلیون لیتر در شبانه روز رساند. علاوه بر آن حدود ۲۰ دستگاه تانکر آبرسان سیار از شهرهای مختلف کشور در مرز مهران برای آبرسانی سیار در این ایام مستقر می گردد.

وی میزان تولید کارخانه تولید آب بهداشتی را حدود ۱۵۰ هزار عدد در شبانه روز عنوان کرد و گفت: این آبهای تولید شد بصورت لیوانی در اختیار ستاد عتبات برای استفاده زائرین در مسیر خارج از مرز ایران قرار می گیرند.

مهندس بیرنوندی آبرسانی به تمامی موکب های مستقر در مسیر زائرین، و برنامه ریزی برای توزیع حدود ۵ میلیون آب بسته بندی اهدای وزارت نیرو و شرکت های تابعه و وابسته وزارت نیرو، استقرار یک دستگاه آب بسته بندی سیار، اهدایی یک دستگاه حمام با ۵۰ دوش سیار را از دیگر اقدامات شرکت برای خدمات رسانی موثر به زائرین عنوان نمود و افزود: خوشبختانه وزارت نیرو و شرکت های آب وبرق در استان و کشور تلاش شبانه روزی انجام می دهند که در رابطه خدمات ارائه شده مشکلی برای مردم بوجود نیاید.

در ادامه این مراسم مهندس مرادی، مشاور وزیر نیرو و رئیس ستاد عتبات وزارت نیرو در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات همکاران خود در استان عنوان نمود که تمامی موکب ها و ایستگاهای خدمات رسان به مردم در مرز مهران در دو موضوع تامین برق و آب شرب مشکل نخواهند داشت.

در این مراسم مهندس مروارید استاندار ایلام ضمن قدر دانی از زحمات شرکت آب و فاضلاب در سخنانی عنوان نمود خوشبختانه دستگاهای خدمات رسان وزارت نیرو در استان از جمله سازمان های هستند که بصورت موثر و مطلوب نسبت به انجام وظایف خود در این راستا گام برداشته اند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.