کدخبر : 4723
یکشنبه 6 نوامبر 2016 - 14:25
فاقددیدگاه

صندوق قرض الحسنه ولایت در ایلام افتتاح شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه ولایت یکی از اقدامات موثر در راستای توانمندسازی نیازمندان استان است.

به گزارش ایسنامنطقه ایلام، «ضیاء رضایی» در مراسم افتتاح صندوق قرض الحسنه ولایت شعبه غدیر اظهار کرد: از اهداف اساسی کمیته امداد ایجاد و ترویج سنت قرض الحسنه است و هم در اساسنامه و هم در تاکیدات مقام معظم به امر توانمندسازی خانواده‌های کم درآمد اشاره شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با بیان اینکه ایلام هفدهمین مرکز راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه ولایت در بین استان‌های کشور را راه‌اندازی کرد، افزود: این صندوق از سوی مسئولان و خیرین جهت خدمات‌رسانی بهتر به جامعه‌ی هدف حمایت خواهد شد.

رضایی به حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز و ویژه‌ی ولایت اشاره کرد و گفت: حساب قرض الحسنه پس‌انداز نوعی تعاون عمومی است و در وجه نیازمندان پرداخت می‌شود و افتتاح حساب با حداقل ۱۰۰ هزار تومان انجام می‌گیرد اما حساب قرض الحسنه‌ی ویژه که برای افراد حقیقی و حقوقی است پس از افتتاح به تشخیص صاحب حساب به نیازمندان پرداخت می‌شود که حداقل آورده برای افتتاح حساب ۱ میلیون تومان است.

رضایی خاطر نشان کرد: در هفت ماهه اول سال ۱۳۹۵ از فرودین تا پایان مهرماه به میزان ۳۰ میلیارد ریال به ۲۱۵ فقره درخواست وام اشتغال اعتبار اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: برای افرادی که وام دریافت کرده‌اند بیمه‌ی مانده‌ی عمر تعریف شده که در صوت فوت وام گیرنده مابقی اقساط از طریق بیمه پرداخت شود.

 

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.