کدخبر : 4696
پنج‌شنبه 3 نوامبر 2016 - 13:48
فاقددیدگاه

۱۳ آبان حادثه ماندگار تاریخ ایران در مبارزه با استکبار است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حادثه ماندگار در تاریخ پر افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار و آمریکا است.

 %d8%b3%db%8c%d8%b2%d8%af%d9%87
حجت الاسلام محمدنقی لطفی روز پنجشنبه در جمع راهپیمایان ایلامی اظهار کرد: دانش آموزان و دانشجویان بیدار انقلاب یک حرکت تاریخی و ماندگار با تاسی از امام خمینی (ره) در ۱۳ آبان برای همیشه تاریخ به یادگار گذاشتند.

وی افزود: رژیم شاه با کشتار و به شهادت رساندن دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام (ره) در دوران مبارزات انقلاب اسلامی می خواست جلوی حرکت کوبنده انقلاب را بگیرد اما جوانان آگاه با هوشیاری توانستند از انجام اعمال خبیث رژیم شاه جلوگیری کنند.
حجت الاسلام لطفی یکی از سیاست های راهبردی آمریکا را حمایت از دیکتاتورها و حکومت های غیرمردمی برای جلوگیری از حرکت انقلاب دانست و تاکید کرد: آمریکا همیشه توانسته با سیاست نفوذ، انقلاب های نوپا را یا منحرف و یا با شکست مواجه کند.
وی نهضت مشروطه و ملی شدن نفت را از حرکت های مردم ایران برای تغییر اعلام کرد و افزود: با حضور عناصر غرب گرا این ۲ رویداد تاریخی در کشور ما با شکست مواجه شد.
امام جمعه ایلام یادآور شد: انقلاب اسلامی با رهبری امام(ره) و پیروی مردم به پیروزی رسید و به یک انقلاب شکوهمند و ماندگار در جهان تبدیل شده است.
وی ادامه داد: آمریکایی ها در همان ابتدا از طریق لانه جاسوسی شان در تهران سعی در بر اندازی انقلاب داشتند که با آگاهی جوانان و تسخیر این مکان جاسوسی با شکست مواجه شدند.
وی افزود: دانشجویان و دانش آموزان بیدار و آگاه با تسخیر لانه جاسوسی هویت اصلی همه افراد جاسوس و به اصطلاح دیپلمات آمریکایی را آشکار کردند.
امام جمعه ایلام گفت: انقلاب اسلامی به اذعان خود آمریکایی ها یک انقلاب مردمی و شکست ناپذیر است.
وی اضافه کرد: آمریکا چون نمی توانست با انقلاب مردمی ایران در بیفتد تن به مذاکره و برجام داد و به ادعای خود می خواستند انقلاب را مهار کنند و جلوی پیشرفت و امنیت ایران را بگیرند اما موفق نشدند.
حجت الاسلام لطفی گفت: راه اندازی گروه های تکفیری خدعه دیگری از آمریکا برای ضربه به انقلاب بود که تا امروز نتواتسته اند با حضور مدافعان حرم و جوانان شهادت طلب به نیات شوم خود دست یابند.
وی افزود: انقلاب ایران مرز نمی شناسد زیرا مرزهای جغرافیایی آن در دل های همه مردمان آزاده و استقلال طلب است.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: ما ملت ایران و جوانان انقلاب امروز دوباره با امام و ارزش های انقلاب تجدید عهد کردیم تا نشان دهیم هرگز از اصول خود در راه دفاع از انقلاب عقب نخواهیم نشست چون شعار مرگ بر آمریکا شعار مهمی است و آمریکا از این شعار ملت ایران نگران و هراسان است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تشکر از دکتر ظریف وزیر خارجه ایران گفت: آمریکایی ها اعلام داشتند که دکتر ظریف با حساسیت خاصی یک ذره از ارزش های انقلاب کوتاه نیامد و در مذاکرات با شجاعت و تیزهوشی حضور داشت.
حجت الاسلام لطفی افزود: ملت ایران اجازه نمی دهد که دشمنان به اهداف شوم خود برسند و اینها از لطف امام(ره) است.
به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار با تایید قطعنامه هفت بندی پایانی این مراسم بار دیگر بر بیعت و پایبندی خود با مواضع اصولی انقلاب اسلامی بر علیه نظام سلطه مهر تایید و تاکید زدند.

منبع: ایرنا

%d8%b3%db%8c%d8%b2%d8%af%d9%87-1

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.