کدخبر : 4693
پنج‌شنبه 3 نوامبر 2016 - 13:07
فاقددیدگاه

اهدای نشان بلوط طلایی و جایزه ادبی ملی به چهار اثر فاخر هنری در ایلام

مدیر حوزه هنری ایلام با بیان اینکه نخستین دوره جایزه ادبی ملی با نشان بلوط طلایی در مرکز این استان امسال برگزار می شود، گفت: در این دوره چهار جایزه ویژه ادبی به آثار فاخر هنری اهدا می شود.

 محمدعلی قاسمی اظهار کرد: راه اندازی دبیرخانه دایمی جایزه ادبی ایلام در سطح ملی پارسال در دستور کار این مرکز فرهنگی و هنری قرار گرفت و فراخوان ارسال اثر نیز ابتدای امسال اعلام شد.

وی با بیان اینکه فرصت ارسال اثر به این برنامه هنری تا پایان آبان ماه تمدید شده است، افزود: نخستین دوره این رویداد فرهنگی و هنری در چهار بخش دوران دفاع مقدس ویژه استان ایلام، ادبیات کردی جنوبی اعم از لکی، لری و کردی فیلی، رمان دینی و انقلابی و اسلامی و شعر دینی و آیینی اعلام شده است.
مدیر حوزه هنری ایلام تاکید کرد: عموم هنرمندان سراسر کشور می توانند با ورود به سامانه حوزه هنری و دریافت کد رهگیری با ارسال اثر در این برنامه فرهنگی که بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته قرار است دی ماه امسال برگزار شود شرکت کنند.
به گفته وی، اهدا جایزه ادبی ملی با نشان بلوط طلایی ویژه استان ایلام با هدف ایجاد انگیزه بین تولید کنندگان آثار فرهنگی سالی یکبار برگزار و نخستین دوره آن امسال برگزار خواهد شد.
قاسمی افزود: در این برنامه در هر بخش یک اثر و در مجموع چهار جایزه ویژه ادبی و اثر فاخر هنری به برگزیدگان از سوی حوزه هنری اهدا می شود.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.