کدخبر : 4681
سه‌شنبه 1 نوامبر 2016 - 11:59
فاقددیدگاه

کتاب جامع اطلاعات شهرک ها و نواحی صنعتی استان ایلام رونمایی شد

کتاب بانک جامع اطلاعات شهرک ها و نواحی صنعتی استان ایلام برای نخستین بار در آیینی با حضور استاندار و مسئولان دستگاه های اجرایی ایلام رونمایی شد.

کتاب جامع اطلاعات شهرک ها و نواحی صنعتی استان ایلام رونمایی شدمدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت: این کتاب که در بر گیرنده بانک جامع اطلاعات شهرک ها و نواحی صنعتی استان است جمعه گذشته در حاشیه نشست مشترک استانداران ادوار گذشته ایلام و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی رونمایی شد.
مرتضی دارایی اظهار کرد: این کتاب در سه زبان چاپ و منتشر شده است و صنایع مختلف خارج و مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از جمله صنایع نساجی، شیمیایی، کانی غیرفلزی، سلولزی، فلزی و صنعت غذایی در آن معرفی شده اند.
به گفته وی، معرفی مشخصات کامل شهرک ها و نواحی، مزایای استقرار در آنها و مشوق های سرمایه گذاری در این کتاب اعلام و برای اطلاع و ارائه به سرمایه گذاران و بخش خصوصی عرضه شده است.
دارایی تاکید کرد: در نوبت نخست یک هزار جلد از این کتاب چاپ شد و به عنوان مرجع در اختیار سرمایه گذاران، نخبگان و فعالان حوزه صنعت قرار می گیرد.
وی افزود: کتاب بانک جامع اطلاعات شهرک ها و نواحی صنعتی استان به همت و هزینه شرکت شهرک های صنعتی ایلام در ۳۰۰ صفحه و به منظور راهنمایی و هدایت سرمایه گذاری به سمت طرح های دارای توجیه اقتصادی و کمک به رونق و توسعه صنعت استان چاپ و منتشر شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام اضافه کرد: در نشست رونمایی از این کتاب استاندار ایلام از کارکنان شرکت شهرک های صنعتی ایلام و طراحان آن به سبب جمع آوری، تهیه و انتشار این مجموعه کامل قدردانی کردند.
رونمایی از کتاب بانک جامع اطلاعات شهرک ها و نواحی صنعتی استان از سوی استاندار و با حضور استانداران ادوار گذشته ایلام و جمعی از مدیران اجرایی در نشست مشترک استانداران انجام گرفت.
منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.