کدخبر : 4651
دوشنبه 31 اکتبر 2016 - 8:22
فاقددیدگاه

برپایی غرفه نشریات ایلام در بیست ودومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها

کارشناس، مسئول امور مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: فعالیت های مطبوعات این استان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها منعکس و در معرض دید قرار خواهد گرفت.

برپایی غرفه نشریات ایلام در بیست ودومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها

یونس قیطانی بیان داشت: این نمایشگاه ۱۴ تا ۲۱ آبان ماه امسال در تهران برگزار می شود که در این نمایشگاه فعالیت رسانه های مکتوب به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده یک غرفه به استان ایلام اختصاص یافته که در آن همه فعالیت های یکساله مطبوعات محلی و پایگاه های خبری این استان در معرض دید قرار می گیرد.
قیطانی عمده فعالیت های حوزه مطبوعات ایلام در سال گذشته را برگزاری جشنواره فرامرزی، دوره های آموزشی، آیین روز خبرنگار و غیره عنوان کرد که بصورت بروشور در غرفه مطبوعات استان ایلام عرضه می شود.
به گفته کارشناس مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، در طول برگزاری این نمایشگاه تور بازدید برای خبرنگاران استان در نظر گرفته شده و محدودیتی برای شرکت در این برنامه وجود ندارد.
وی اظهار کرد: همچنین برنامه ریزی برای بازدید مسئولان ایلامی مقیم تهران، نمایندگان مجلس و استاندار برای بازدید از نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها انجام خواهد گرفت.
اکنون ۲۵ نشریه محلی، نمایندگی ۷۰ روزنامه سراسری، ۱۴ خبرگزاری و ۲۱ سایت خبری در استان ایلام با ۱۷۵ خبرنگار فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.