کدخبر : 4647
دوشنبه 31 اکتبر 2016 - 8:18
فاقددیدگاه

۲۵۰ هکتار پارکینگ در مهران آماده شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ۲۵۰ هکتار پارکینگ وسایل نقلیه شخصی برای ایام اربعین در محدوده و حریم شهر مهران آماده شده است.

۲۵۰ هکتار پارکینگ در مهران آماده شده است

شاپور پولادی روز یکشنبه در نشست شورای ترافیک استان ایلام در مهران اظهار کرد: علاوه بر این ۳۵ هکتار پارکینگ مازاد نیز وجود دارد که در صورت نیاز برای پارک خودروهای شخصی بکارگیری می شود.
وی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی ها ظرفیت سازی برای پارک بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار خودرو نیاز است، ادامه داد: به دستور محمدرضا مروارید استاندار ایلام قرار است بررسی دوباره ای در این زمینه انجام تا امکان ایجاد پارکینگ به مساحت ۲۰ تا ۳۰ هکتار در محدوده صالح آباد برای شرایط خاص فراهم شود.
وی تاکید کرد: امروز در آخرین نشست شورای ترافیک استان با محوریت اربعین مصوبات نشست های گذشته و آخرین وضعیت ترافیکی مهران و آخرین تصمیم گیری ها در خصوص نحوه استفاده از پارکینگ های شخصی در محدوده شهر و خارج از شهر و همچنین پارکینگ اربعین به مساحت ۹۰ هکتار مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: در این نشست در خصوص دسترسی مسیر های پارکینگ ها و پایانه مسافری برکت و همچنین نحوه بهره برداری و اینکه چه وسایل نقلیه از کدام مسیرها امکان تردد دارند و وظایف هر کدام دستگاه ها مشخص و ابلاغ شد.
پولادی تاکید کرد: با تصمیمات اتخاذ شده و ساز و کار اندیدشیده شده در صورتیکه تمامی ماموریت ها بدرستی انجام شوند به طور قطع مسائل و مشکلات ترافیکی سال گذشته شهر مهران بسیار کمتر خواهد شد.
وی یادآور شد: تمامی ظرفیت ها اعم از منابع مالی و انسانی در بحث مهران بسیج شده است تا اقدامات مناسبی در زمینه تسهیل در رفت و آمد مردم انجام شده و شاهد کمترین حوادث در این ایام باشیم.
وی اظهار کرد: تمام تقسیم بندی تردد اتوبوس ها و وسایل نقلیه عمومی و شخصی برون و درون شهری انجام و تمامی نقاط ضعف سال گذشته احصا شده و برای هر کدام پیشنهاد اصلاحی و اجرایی در نظر گرفته شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: از اربعین سال گذشته تا کنون در مسیر مهران ایلام کارهای بزرگی انجام شده و در همه جای این محور ده ها ها وسیله نقلیه مشغول تعریض و آسفالت محورها هستند.
پولادی اظهار کرد: خروجی ایلام به مهران تا روستای بهمن آباد چهار خطه شده و تقاطع غیرهمسطح میدان قرآن اجرا شده است ضمن اینکه جداکننده های میدان قرآن تا روستای مهدی آباد نصب خواهد شد.
وی تاکید کرد: از سد آل اسحاق تا شهر مهران نیز به طول ۱۲ کیلومتر چهارخطه و خط کشی شده و تلاش می شود تا قبل از اربعین جدا کننده نیز در این مسیر نصب شود.
وی یادآور شد: در محدوده کنجانچم با توجه به حجم بالای ترافیک در این محور کنارگذر به طول ۵۵ کیلومتر برای شرایط خاص ایجاد شده است.
وی تاکید کرد: عملیات چهار خطه کردن، تعریض، آسفالت، همسطح سازی و بهسازی تمامی محورهای در دست اجرا تا ۲۰ آبانماه به صورت کامل به اتمام می رسد.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.