کدخبر : 4614
شنبه 29 اکتبر 2016 - 15:16
فاقددیدگاه

نباید نسبت به تصویب منطقه آزاد مهران بی‌مهری شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه شکل‌گیری منطقه آزاد مهران به‌عنوان یک ضرورت از سوی دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کشور و همچنین رسانه ملی مورد هجمه و بی‌مهری قرارگرفته است.

«علی اوسط هاشمی» استاندار سیستان و بلوچستان در نشست استانداران ادوار استان اظهار کرد: استان ایلام به‌واسطه مرز مهران و عبور زائران از این مرز به‌ویژه مسئله اربعین با خروج از محرومیت و مهجوریت به یک نام ملی و حتی فراملی تبدیل‌شده و مرز مهران فرصتی را ایجاد کرده که استان ایلام به دیگر نقاط کشور و حتی دنیا شناسانده شود لذا با استفاده از این ظرفیت می‌توان اعتبارهای زیادی برای توسعه زیر بخش‌های این استان جذب کرد.

وی با بیان اینکه در این راستا حتی می‌توان از رهنمون‌ها و اعتبارهای اختصاصی از سوی رهبر معظم انقلاب و نیز صندوق توسعه ملی کمک گرفت، در مورد ایجاد منطقه آزاد تجاری در مهران گفت: شکل‌گیری منطقه آزاد مهران به‌عنوان یک ضرورت متأسفانه از سوی دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کشور و همچنین رسانه ملی مورد هجمه و بی‌مهری قرارگرفته و ادبیات‌ها در خصوص این موضوع نامناسب بود.

استاندار سیستان و بلوچستان تأکید کرد: مردم استان ایلام امید زیادی به تصویب منطقه آزاد مهران و آثار مثبت آن دارند و اکنون مسئولان همه استان‌هایی که لایحه ایجاد منطقه آزاد در مجلس دارند باید از تصویب نهایی آن به‌عنوان یک ضرورت ملی حمایت کنند.

منبع: ایسنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.