کدخبر : 4464
سه‌شنبه 18 اکتبر 2016 - 12:00
فاقددیدگاه

نگهبان خشمگین پارکینگ شهرداری ایلام را به آتش کشید

نگهبان امور نقلیه ماشین آلات سنگین شهرداری ایلام به سبب ناراحتی و عصبانیت، پارکینگ را به آتش کشید و خسارت قابل توجه ای برجای گذاشت.

به گزارش جامک؛ ‌غلامرضا طاهری سرپرست شهرداری ایلام در این خصوص بیان داشت: در این آتش سوزی سه دستگاه ماشین های سنگین شهرداری شامل یک دستگاه غلتک، یک دستگاه فنیشر و یک دستگاه تانکر قیر پاش بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد دچار خسارت شد.

وی یادآور شد: وسایل نقلیه خسارت دیده در رده ماشین های راهسازی است و به همین علت بیمه بدنه ندارند و تنها زیر پوشش بیمه حوادث هستند اما چون حادثه عمدی است ممکن است برای دریافت خسارت با مشکل مواجه شویم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای برآورد خسارت های وارده بیان داشت: از طریق نمایندگان شرکت هپوکو اراک به عنوان سازنده اصلی این ماشین آلات پیگیری برآورد میزان خسارت وارده هستیم.

این مسوول انگیزه عامل این حادثه را ناراحتی و عصبانیت شدید به دلیل رد درخواست مرخصی اش عنوان کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام نیز در خصوص این حادثه گفت: براساس اعلام کارشناسان انتظامی و آتش نشانی حادثه اتفاق افتاده در پارکینگ شهرداری ایلام عمدی بوده و توسط نگهبان حاضر در محل پارکینگ ماشین آلات شهرداری ایلام به وقوع پیوسته است.

محمدرضا نظری بیان داشت: نگهبان هنگام حضور مأموران آتش نشانی برای اطفاء‌ حریق مانع از ورود آنان به محل حادثه شده بود و پس از شکستن شیشه یکی از خودروهای عوامل آتش نشانی از محل حادثه گریخت.

نظری یادآور شد: بلافاصله مأموران انتظامی فرد متهم را تحت تعقیب قرار داده و در نخستین فرصت وی را دستگیر نمودند. نظری افزود: هم اکنون پرونده این شخص برای سیر مراحل قانونی و معرفی به مراجع قضایی در دست اقدام است.

همچنین براساس اظهارات یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ایلام که در پایگاه خبری تابناک منتشر شده بود؛ متهم سابقه مصرف قرص های اعصاب روان داشته است.

براساس همان گزارش، حسن زاده بیان داشت:‌ “این نیروی شهرداری که سابقه مصرف قرص های اعصاب و روان را داشته از ظهر امروز (روز دوشنبه)‌ تهدید به آتش زدن اموال شهرداری نموده ولی متاسفانه مسئول مستقیم ایشان این موضوع را جدی نگرفته است”

حسن زاده ادامه داد:”متاسفانه راس مدیریت حراست شهرداری از به کار گیری نیروهای کارآمد ناتوان بوده و عدم ساماندهی نیروهای حراست، علت اصلی این اتفاق می باشد”

آتش سوزی عمدی پارکینگ وسایل نقلیه شهرداری ایلام روز دوشنبه ۲۶ مهرماه حدود ساعت ۱۷٫۳۰ عصر به وقوع پیوست که با تلاش ماموران آتش نشانی مهار شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.