کدخبر : 4382
یکشنبه 9 اکتبر 2016 - 23:43
فاقددیدگاه

انجام درست وظیفه اداری؛ مصداق معروف است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر سازمان‌ها با بکارگیری خلاقیت و رعایت ظرافت‌های خاص، انرژی خود را در جهت امر به معروف‌هایی صرف کنند که منجر به بازگشایی گره از مشکلات جامعه، تحول اساسی در زندگی مردم می‌شوند.

مهندس «یاراله نصیری» در نشست کمیته امر به معروف و نهی از منکر این سازمان، اظهار کرد: خیل عظیمی از افراد فاقد شغل و بخش اعظم جوانان آماده ورود به کار و زندگی تنها چشم امید به کارگزاران و مسوولانی دوخته‌اند که باید با تلاش هدفمند برای ایجاد فرصت‌های شغلی و کسب و کار آنان گام بردارند.

وی افزود: خوشبختانه به دلیل گسترش رسانه‌های ارتباط جمعی و ترویج مناسب و جذاب شیوه‌های رعایت احکام دینی و توجه به مسائل عقیدتی و مذهبی در سطخ اقشار مختلف جامعه، همه مردم ما مخصوصا کارکنان ادارات و سازمان‌های دولتی مقّید به مسائل دینی و مذهبی بوده و برای انجام اعمال نیک پیشقدم هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام اضافه کرد: به نظر می‌رسد بهتر است فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر سازمان‌های دولتی با به کارگیری خلاقیت و رعایت ظرافت‌های خاص، انرژی خود را در جهت امر به معروف‌هایی صرف کنند که منجر به بازگشایی گره از مشکلات جامعه، تحول اساسی در زندگی و معیشت مردم می‌شوند.

نصیری عنوان کرد: طرح این موضوع به معنای بی‌توجهی به فریضه ارزشمند امربه معروف و نهی از منکر حول مسائل عقیدتی و مذهبی نیست بلکه تلاش برای تخصصی کردن فعالیت‌های این واجب الهی در هر صنف و تشکیلاتی باعث خروجی بهتر و تاثیرگذاری مناسب‌تر می‌شود.

رییس سازمان صنعت،‌معدن و تجارت ایلام ادامه داد: شناساندن حسنات خدمات‌رسانی مناسب به مردم، نشان دادن برکات شیوه‌های افزایش کارایی کارکنان ادارات، معرفی لذت‌های ارائه خدمت بی‌منت به ارباب رجوع، حساس کردن همکاران به میزان حقوق و مزایای دریافتی متناسب با کار انجام شده، توجه به اهمیت رعایت نظم و انضباط در ورود و خروج به محل کار و….، از جمله مواردی است که اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات باید به آنها ورود کنند.

وی پذیرش مشاغل اداری و دولتی را امانت و وظیفه سنگین دانست و گفت: افراد زیادی چشم امید به تلاش و فعالیت‌های ما دوخته‌اند تا شاید بتوانیم فرصت‌هایی برای ایجاد کسب و کار آنان ایجاد کنیم و از این طریق معیشت‌شان تامین شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.