کدخبر : 4364
شنبه 8 اکتبر 2016 - 22:46
فاقددیدگاه

خوشحالی اهالی آبدانان از هلاکت عامل شهادت مامور انتظامی

به هلاکت رسیدن سارق مسلح، قاتل فراری و عامل شهادت یکی از پرسنل انتظامی این شهرستان توسط عوامل مقتدر ناجا باعث خوشحالی و آرامش خاطر مردم شده است.

 مجید عسگری روز شنبه اظهار کرد: سارق مسلح کیانوش مرادی به اتفاق یکی دیگر از همدستانش در ۱۸ بهمن سال ۹۳ در حین ارتکاب جرم و فرار تحت تعقیب گروه گشت سیار ماموران انتظامی پاسگاه بخش سرابباغ قرار گرفت و در روستای گل گل به روی ماموران آتش گشود که ستوان دوم هادی حسینی از ماموران خدوم پاسگاه انتظامی بر اثر اصابت گلوله سارقان به شهادت رسید.

وی افزود: این قاتل جانی که ساکن بخش ماژین شهرستان دره شهر بود به اتفاق برخی دیگر از افراد شرور به کوه های صعب العبور منطقه کبیرکوه متواری شد و از آن تاریخ تاکنون خود را از دید ماموران مخفی کرده بود.
فرماندار آبدانان اضافه کرد: پس از تلاش های مستمر تیم های اطلاعاتی و امنیتی و با استفاده از اصل غافلگیری و مشارکت مردمی، پنجشنبه شب گذشته این فرد خبیث در منطقه کوهستانی و صعب العبور چناره در جنوب شرقی کبیرکوه در تور اطلاعاتی ماموران پلیس گرفتار شد و پس از مقاومت، با شلیک گلوله عوامل انتظامی به هلاکت رسید.
وی این اقدام شجاعانه ماموران انتظامی را موجب آرامش و خوشحالی مردم این شهرستان و منطقه دانست و گفت: این فرد شرور در ۲ سال گذشته مناطق گرمسیری بخش کلات مورموری شهرستان آبدانان را ناامن کرده بود.
فرماندار آبدانان یادآور شد: این جانی معدوم با همکاری و همدستی چند نفر از اشرار منطقه ماژین در تیر ماه امسال با ایجاد درگیری مسلحانه و غارت احشام عشایر منطقه تخت نرم و کوهنشین روستاهای سرابنقل و آب انار بخش کلات مورموری، باعث کشته شدن ۲ نفر از جوانان مظلوم و بی گناه منطقه شده بود.
دهیار روستای سراب نقل نیز با ابراز خوشحالی از هلاکت این شرور فراری گفت: خبر کشته شدن وی توسط پلیس موجی از شور و شعف در منطقه ایجاد و زمینه احساس امنیت و آرامش را در مناطق روستایی و عشایری بخش کلات مورموری فراهم کرد.
حسن مرادی افزود: معدوم شدن این فرد جانی باعث التیام قلب مجروح بازماندگان ۲ جوان مقتول از اهالی روستاهای آب انار و سرابنقل شد.
یکی از بزرگان روستای آب انار نیز با تشکر از فرماندهان و کارکنان غیور نیروی انتظامی گفت: پس از شهادت ستوان هادی حسینی از پرسنل نیروی انتظامی آبدانان بدست این فرد شرور و اختفای او در کبیرکوه و چناره ماژین، امنیت و آرامش از مردم منطقه بخصوص روستاییان و عشایر سلب شده بود.
علی قبادی افزود: اقدام های این فرد شرور و تعداد دیگری از همدستانش در ایجاد درگیری مسلحانه و به غارت بردن احشام مردم منطقه، در تیرماه امسال باعث کشته شدن ۲ نفر از جوانان مظلوم عشایر آبدانان شد.
پدر ستواندوم شهید هادی حسینی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: هنگامی که شنیدم سایه شوم و ننگین این حیوان بدخو بدست نیروی انتظامی از سر مردم مظلوم منطقه کوتاه شده ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند احساس کردم که فرزندم شهید نشده و خدای سبحان یک هدیه عظیم دیگری به من اهدا کرده است.
کیومرث حسینی خود را خادم و جان نثار انقلاب اسلامی دانست و افزود: در راه پاسداری از عزت و امنیت ایران اسلامی حاضرم جان خود و سه فرزند دیگرم را به امر مقام معظم رهبری فدا کنم.
این پدر شهید اظهار کرد: فرزند من یک سرباز جان بر کف بود که بارها خود ابراز می کرد که در راه تامین امنیت و آسایش مردم به شهادت می رسد.
یکی دیگر از خویشان شهید هادی حسینی در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا گفت: خدای بزرگ و قادر را شاکریم که این فرد مضر و خطرناک به حال جامعه با تلاش مسئولان و نیروی انتظامی بدست همقطاران شهید حسینی به درک واصل شد.
موسی حسینی افزود: بخاطر این اقدام مسئولانه و شجاعانه، قدردان تلاش و فداکاری کارکنان و ماموران انتظامی استان ایلام و شهرستان دره شهر و آبدانان هستیم.
امام جمعه آبدانان نیز کشته شدن شرور فراری را به مردم و دست اندرکاران تبریک گفت و یاد آوری کرد، هلاکت این سارق مسلح با ارزش ترین و شیرین هدیه نیروهای انتظامی بود که در هفته ناجا به عموم جامعه تقدیم شد.
حجت الاسلام حسین حاجیلری افزود: این حادثه مسرت انگیز، ضمن اثبات اقتدار نیروی انتظامی و اراده متولیان تامین امنیت، زمینه احقاق حق و آرامش روح و قلب خانواده ستوان شهید هادی حسینی را هم به ارمغان آورد.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.