کدخبر : 4332
جمعه 7 اکتبر 2016 - 19:18
فاقددیدگاه

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در استان ایلام برگزار شد

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی همزمان با نخستین جمعه از ماه محرم با حضور بیش از صدها مادر و کودکان خردسال و نوزاد در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر ایلام و دیگر مناطق این استان برگزار شد.

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در استان ایلام برگزار شد

امروز مسجد صاحب الزمان(ع) ایلام میزبان صدها مادر ایلامی بود که با کودکان شیرخوارشان زمزمه های رباب را به گوش آسمان رساندند و در غم شهادت کوچکترین شهید کربلا اشک ماتم ریختند.
صحنه های حضور اطفال شیر خوار در آغوش مادران که آمده بودند با خواندن میثاق نامه ای با امام زمان (عج) و نائب برحقش رهبر معظم انقلاب عهد و پیمان ببندند و یاد و نام کوچکترین شهید دشت کربلا را زنده کنند، فضای مسجد صاحب الزمان(ع) ایلام را معنوی و دیدنی تر از همیشه کرده بود.
امروز مادران ایلامی شیرخوارگان خود را در آغوش گرفته و به مراسم عزاداری شهید شش ماهه کربلا آمده بودند و با بوسه بر حنجره شیرخوارگان خود، با آرمان های سید و سالار شهیدان تجدید میثاق کردند.
مادران به یاد ناله های رباب لالایی خواندند تا رباب گونه فرزندشان را در راه آرمان های سید و سالار شهیدان و دفاع از ارزش های اسلامی و اهل بیت قربانی کنند.
امروز مسجد صاحب الزمان(ع) میعادگاه عاشقان و شیرخوارگان حسینی برای عرض ارادت به غنچه در خون خفته رباب بود و شیرخوارگان با سربند یا حسین، یا ابوالفضل و یا علی اصغر نذر مظلومیت سید و سالار شهیدان شدند.
این آیین با مشارکت هیات محبان علی ابن ابی طالب(ع) و هیات رزمندگان اسلام با سخنرانی حجت الاسلام سید حسن حائری از قم و مداحی مهدی کریمی و حسین یوسفی نژاد در فضایی سرشاز از معنویت برگزار شد.
همچنین همایش شیرخوارگان حسینی در صحن حرم مطهر امامزاده علی صالح(ع)، سالن شهید غیروی سپاه امیرالمومنین (ع) و همچنین مساجد و تکایای شهرستان های مختلف استان ایلام همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده مادران و شیرخوارگان حسینی برگزار شد.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.