کدخبر : 4329
جمعه 7 اکتبر 2016 - 19:15
فاقددیدگاه

قاتل فراری در ارتفاعات کبیرکوه به ضرب گلوله پلیس به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی استان ایلام از وقوع درگیری مسلحانه پلیس با سارقان مسلح فراری در ارتفاعات کبیرکوه منطقه ماژین در شهرستان دره شهر خبر داد و گفت: در این درگیری یکی از سارقان که قاتل فراری و تحت تعقیب پلیس بود با شلیک گلوله ماموران به هلاکت رسید.

 سردار نورعلی یاری روز جمعه اظهار کرد: این فرد در سال ۹۳ پس از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه وقتی در دام ماموران انتظامی بخش سرابباغ شهرستان آبدانان گرفتار شد با شلیک گلوله یکی از ماموران انتظامی را به شهادت رساند و متواری شد و به ارتفاعات کبیرکوه گریخت.

وی با بیان اینکه پلیس بلافاصله کارهای شناسایی و اطلاعاتی در خصوص سارقان مسلح آغاز کرد، افزود: این سارقان چندی بعد با هدف سرقت مسلحانه یکی از عشایر منطقه سرابباغ را نیز کشته و از محل گریختند.
سردار یاری تاکید کرد: عملیات شناسایی سارقان مسلح در دستور کار پلیس آگاهی استان ایلام و شهرستان دره شهر قرار گرفت و در نهایت شب گذشته (پنجشنبه شب) محل اختفای آنها در ارتفاعات کبیرکوه منطقه ماژین شناسایی شد.
رئیس پلیس استان ایلام یادآور شد: اکیپی از نیروهای انتظامی شهرستان دره شهر برای دستگیری سارقان مسلح به منطقه اعزام و محل را به محاصره خود در آوردند ولی این افراد (سه نفر) حاضر به تسلیم شدن در برابر پلیس نشدند و با شلیک گلوله به سمت پلیس سعی کردند از چنگال ماموران بگریزند.
وی اضافه کرد: در این درگیری یکی از سارقان که قاتل یک مامور انتظامی و یکی از عشایر منطقه سرابباغ بود با گلوله ماموران انتظامی به هلاکت رسید و ۲ نفر دیگر نیز دستگیر شدند.
سردار یاری با بیان اینکه در این درگیری هیچ یک از ماموران انتظامی آسیب ندیدند، گفت: در جریان این درگیری مسلحانه مقادیر زیادی سلاح و مهمات جنگی از سارقان مسلح کشف و ضبط شد.
وی ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید حسینی و یکی از عشایر منطقه که سال ۹۳ بدست این فرد به شهادت رسیدند، افزود: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و نظم و آرامش مردم است و همه توان و تلاش خود را برای برقراری این شاخصه های مهم بکار می گیرد.
سردار یاری به همه اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت در جامعه را داشته باشند هشدار داد، در صورت ارتکاب جرم و ایجاد مزاحمت برای مردم و عمل مغایر با قانون منتظر برخورد قاطع پلیس باشند.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.