کدخبر : 4309
پنج‌شنبه 6 اکتبر 2016 - 13:31
فاقددیدگاه

دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام افتتاح شد

ایسنا: رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد ایلام مشغول تحصیل هستتند.

دکتر «علی روشنی‌زاده» اظهار کرد: دانشکده علوم انسانی دومین دانشکده منفک و تاسیس شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام است که با جمعیت ۳ هزار و ۵۵۰ نفر دانشجو فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه در این دانشکده ۴۰ رشته از مقطع کاردانی تا دکتری در قالب ۱۳ گروه آموزشی برای تحصیل دانشجویان لحاظ شده است، افزود: دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام فعالیت خود را از مهر ماه سال جاری با ۱ هزار و ۵۰ دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی و ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجوی کارشناسی‌ارشد و دکتری آغاز کرده است.

رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، تصریح کرد: راه‌اندازی این دانشکده در ساختمانی مجزا و مستقلی در سایت اداری دانشگاه صورت گرفته که از برنامه‌های توسعه‌ای علمی و آموزشی دانشگاه آزاد ایلام است.

روشنی‌زاده با اشاره به اینکه این دانشکده ۱۰۵ نفر عضو هیئت علمی دارد، تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تحصیل دانشجویان باید در فضایی کاملا مطلوب و با بکارگیری اساتید مجرب باشد که این مهم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در راس برنامه‌های آموزشی ما قرار دارد.

وی به استفاده از ۱۳ نفر از کارکنان دانشگاه به صورت اختصاصی برای انجام امورات دانشجویی در این دانشکده اشاره و ادامه داد: ساختمان این دانشکده در ۴ طبقه با ۲ هزار مترمربع فضای آموزشی و اداری در اختیار دانشجویان قرار دارد.

دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با حضور دکتر «بهمن یزدی صمدی» نماینده تام الاختیار ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.