کدخبر : 4266
سه‌شنبه 4 اکتبر 2016 - 13:53
فاقددیدگاه

امسال ۶۹ درصد از سرقت ها در استان ایلام کشف شده است

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ایلام گفت: ۶۹ درصد سرقت هایی که در شش ماه نخست سال جاری در این استان رخ داده است، کشف شده اند.

امسال ۶۹ درصد از سرقت ها در استان ایلام کشف شده است

سرهنگ علیرضا گوهری روز سه شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام اظهار کرد: قرارگاه جهادی مبارزه با سرقت سال ۹۳ در ۱۴ استان کشور تشکیل شد که ایلام نیز زیرمجموعه این طرح قرار گرفت و در چارچوب این برنامه سراسری ناجا فعالیت گسترده ای را برای برخورد قاطع و سریع با سارقان آغاز کرد که نتایج بسیار خوبی نیز بدنبال داشته است.
وی افزود: ایلام در مقایسه با سایر استان های کشور در زمینه بروز سرقت وضعیت به مراتب بهتری دارد و حتی از برخی شهرستان های استان های همجوار نیز تعداد سرقت ها کمتر است، ضمن اینکه ۶۵ درصد موارد مربوط به سرقت های خرد همچون سرقت لوازم داخل خودرو، قطعات خودرو و لوازم از ساختمان های نیمه کاره است.
رئیس پلیس آگاهی ایلام تاکید کرد: میزان وقوع انواع سرقت در این استان سال ۹۳ به نسبت سال ماقبل ۱۶ درصد و سال ۹۴ در مقایسه با سال ۹۳ نیز پنج درصد کاهش یافته است.
سرهنگ گوهری یادآور شد: این وضعیت در سال ۹۵ نیز تداوم یافته است، بطوریکه شاهد کاهش ۱۰ درصد میزان وقوع سرقت در استان ایلام بوده ایم، در مجموع می توان اعلام کرد که میزان سرقت های به وقوع پیوسته در سال جاری به نسبت سال ۹۲ حدود ۳۰ درصد کاهش یافته است.
وی اضافه کرد: تمامی گزارش های دریافتی مربوط به وقوع سرقت حتی در خصوص گوشی های تلفن همراه نیز هم اکنون در سامانه به صورت آنلاین ثبت و ضبط می شود در حالیکه این وضعیت در سابق وجود نداشت که این موارد تا رسیدن به نتایج مورد نظر پیگیری می شوند مگر اینکه فرد شاکی از شکایت خود صرف نظر کند.
رئیس پلیس آگاهی ایلام با اشاره به اینکه امسال در مقایسه با سال گذشته با افزایش تعداد قتل های به وقوع پیوسته روبرو نبوده ایم، گفت: ولی با تلاش تمامی ماموران یگان های مختلف ناجای استان ۱۱۵ درصد قتل ها کشف شده که تعدادی از آنها مربوط به سال های گذشته است.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.