کدخبر : 4187
دوشنبه 3 اکتبر 2016 - 9:59
فاقددیدگاه

تاکید بر نقش اصناف در تحقق شعار سال

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: اصناف می‌توانند پیشگام تحقق اقتصاد مقاومتی باشند.

سردار «نورعلی یاری» در همایش پلیس، امنیت و اصناف، گفت:پلیس به دنبال پاسخگویی مناسب به نیازها و مطالبات مردم است و بازاریان به‌عنوان یکی از اقشار مهم جامعه از اولویت‌های پلیس در این زمینه هستند.

وی بابیان اینکه بازوی توانمند پلیس در اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی محسوب می‌شوند افزود: سهم اصناف در کاهش و پیشگیری از جرایم بسیار بالا است همراهی و تعامل اتحادیه‌ها و مجامع امور صنفی علاوه بر تأثیر گذاشتن بر قشر عظیمی از جامعه، بار انتظامی و قضایی را در جامعه کاهش دهد.

یاری هدف اصلی نیروی انتظامی کسب رضایت‌مندی مردم و پاسخگویی مناسب به نیازهای آنان است تصریح کرد: مشارکت عمومی مردم زیربنا و زمینه‌ساز توسعه امنیت اجتماعی پایدار است.

وی گفت: امنیت در یک جامعه تنها توسط یک سازمان و یا نهاد اجتماعی محقق نخواهد شد،بلکه لازمه آن مشارکت همگانی اقشار جامعه است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه وقوع یک جرم و یا انحراف، تمام جامعه را تحت تأثیرهای مخرب خود قرار می‌دهد،خاطرنشان کرد:ضرورت دارد تمام اقشار جامعه به‌گونه‌ای بسیج شوند که برای مقابله با تهدیدهای داخلی و خارجی همواره آماده بوده و مشارکت کنند.

یاری توجه نیروی انتظامی به مقوله فرهنگ‌سازی را در همین راستا دانسته و گفت:ارائه آموزش‌های همگانی توسط پلیس بهروش‌های مختلف موجب افزایش آگاهی و ارتقاء سطح دانش عمومی در زمینه‌های پیشگیری، کنترل و مبارزه با جرائم و پدیده‌های ناامنی می‌شود.

در ادامه «نعمت‌الله بیرانوندی» – رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان ایلام اظهار کرد: نیروی انتظامی در سالیان اخیر با اجرای برنامه‌های مختلف و متعدد آموزشی، اجتماعی علاوه بر مقابله و مبارزه مستقیم با هنجارشکنان رویکرد جامعه‌محوری را در پیشگیری از وقوع جرائم در پیش‌گرفته است.

وی تصریح کرد:دیدگاهی که در دهه اخیر در ناجا بر آن تأکید شده، نتایج خوبی را به دنبال داشته که مهم‌ترین دستاورد آن همراهی و اعتماد آحاد مردم به پلیس است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: بدون تردید باید در مقابل عناصر فاسد که امنیت اجتماعی مردم را به خطر می‌اندازند و آرامش را از مردم سلب می‌کنند، انقلابی عمل کرد.

در ادامه «یونس حواسیان» – رئیس اتاق اصناف استان ایلام نیز گفت: اقتدار نیروی انتظامی در برخورد با جرائم و مجرمان می‌تواند به جلب اعتماد عمومی در جامعه کمک بسیاری کند.

وی تأکید کرد: سازمان پلیس افزون بر جلب اعتماد عمومی، زمینه امنیت و آسایش جامعه را فراهم می‌کند.

منبع: ایسنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.