کدخبر : 4179
یکشنبه 2 اکتبر 2016 - 23:30
فاقددیدگاه

دشمنان با استفاده از اینترنت و ماهواره القاسازی فرهنگی می کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: دشمنان در عصر حاضر با استفاده از اینترنت و شبکه های ماهواره ای و تبلیغات گوناگون مسموم فرهنگی و دینی سعی در القای برنامه ها و سیاست های خود در بین مردم و به ویژه جوانان کشورما دارند.

دشمنان با استفاده از اینترنت و ماهواره القاسازی فرهنگی می کنند

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضاعباسی روز یکشنبه در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار کرد: وظیفه و رسالت رسانه های متعهد ایران اسلامی در برابر هجمه های تبلیغاتی دشمنان مدیریت افکار عمومی جامعه است.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بر پایه نظام و مکتب شیعی امام جعفرصادق (ع) و دین مبین اسلام پایه ریزی شده است و ماندگاری و بقای آن نیاز به تبلیغات و حمایت های همه جانبه رسانه های متعهد داخلی دارد تا کشور به دام سیاست های غربی نیفتد.
عباسی با بیان اینکه رسانه های قدرتمند جهان در دست غرب و صهیونیسم قرار دارد، تاکید کرد: این رسانه ها همچون هالیوود و خبرگزاری ها و شبکه های خبری غربی به طور مداوم افکار عمومی جهان را به سمت ایران و اسلام هراسی رهبری می کنند.
وی یادآور شد: ظهور و پراکنش تکفیری ها و وهابیت در منطقه که با نام اسلام به دین ضربه های مهلکی وارد ساخته اند در راستای مبارزه با اسلام راستین، تشیع و نیز اشاعه فرقه های ضاله و حتی شرک و کفر در بین شیعیان و مسلمانان به ویژه ایران اسلامی است.
وی تاکید کرد: ایران ملجا و ماوای شیعیان و کانون تشیع در جهان است و برای حفظ کشور در مقابله با جنگ نرم دشمنان و مبارزه با تفکرات وهابیت و فرق ضاله باید هزینه و تبلیغات گسترده صورت بگیرد تا مذهب شیعه از خطر نابودی مصون بماند.
دبیرجانشین ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان ایلام نیز گفت: برای اشاعه درست و عملی قانون امربه معروف و نهی از منکر رسانه ها باید به طور جدی وارد عرصه شوند و از مسئولان مطالبه گر این قانون باشند.
علی کریمی افزود: فرایض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما مظلوم واقع شده که باید این حدود الهی به کمک رسانه ها پررنگ تر دیده شده تا آثار و برکات آن در جامعه مشهود و عیان شود.
مسئول بسیج رسانه هم اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی همه اقشار، احزاب و مسئولان با وجود اختلاف در تفکر، گرایش و نگرش های سیاسی در حفظ آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس انسجام و اتحاد دارند.
غلامرضا علیمحمدی یادآور شد: رسانه ها در ایجاد این همدلی و همراهی نقشی بسیار خطیر و حساس دارند و همچنین ارتقا و گسترش بصیرت و معرفت اسلامی ایرانی از وظایف مهم و اصلی رسانه ها است.
این آیین باحضور اصحاب رسانه در سالن نشست های سپاه منطقه ایلام برگزار و در پایان از برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره وخبرنگاران فعال بسیج رسانه تقدیر شد.
امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی، مدافعان حرم، دفاع مقدس، عفاف و حجاب از محورهای جشنواره ابوذر بود و آثار برگزیده هر بخش به جشنواره کشوری ابوذر راه می یابد.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.