کدخبر : 4157
جمعه 30 سپتامبر 2016 - 23:19
فاقددیدگاه

میزان نزاع های دسته جمعی در ایلام ۳۶ درصد کاهش یافت

فرمانده انتظامی ایلام گفت: میزان نزاع های دسته جمعی در ایلام ۳۶ درصد کاهش یافته است.

سردار نورعلی یاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی استان در بخش های مختلف اقتصادی ،فرهنگی با مشارکت مردم و مسئولان نقش مهمی را در جامعه ایفا می کند. وی مهمترین اهدف برنامه هفته نیرو انتظامی در استان را ارتقا سرمایه های اجتماعی، افزایش میزان احساس امنیت در بین مردم، تقویت زمینه های جلب مشارکت مردمی در توسعه امنیت، معرفی دستاوردهای نیروی انتظامی به مردم، ترویج فرهنگ عاشورایی و حماسه حسینی عنوان کرد.

وی همچنین مهمترین رویکردهای هفته نیروی انتظامی را توجه و توسعه رعایت حقوق شهروندی، قانون مداری و گرایش مردم به مشارکت داوطلبانه در چارچوب قانون عنوان کرد.

سردار یاری گفت: کشف سه میلیارد تومان کالای  قاچاق در استان نشان از اقدامات خوب نیروی انتظامی در راستای اجرای دستورات مقام معظم رهبری بوده است.

فرمانده انتظامی استان به هفته ناجا و اجرای ۶۰۰ برنامه مختلف در استان اشاره کرد و گف: برگزاری مراسم دعای ندبه با حضور کارکنان نیروی انتظامی و خانواده های آنان و مشارکت مردم، همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان نیرو انتظامی و مرزبانی استان، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و..از جمله این برنامه ها است.

سردار یاری از کاهش ۳۶درصدی سرقت موتور سیکلت، کاهش سه درصدی سرقت احشام، کاهش ۱۹ درصدی تصادفات در استان نسبت به سال گذشته و افزایش هفت درصدی کشف سلاح جنگی در استان خبر داد.

وی عنوان کرد: نزاع های دسته جمعی در ایلام ۳۶ درصد و میزان متولیان ناشی از رانندگی و تصادفات با کاهش ۱۹ درصدی همراه شده است.

یاری با اشاره به اینکه میزان جرائم امنیتی در استان ایلام صفر است، گفت: تنها یک قتل در استان کشف نشده و آن هم در شهرستان بدره میان طوائف بوده که بزودی قاتل دستگیر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.