کدخبر : 3943
یکشنبه 25 سپتامبر 2016 - 14:11
فاقددیدگاه

افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهدای ایلام ضروری است

اجرای طرح های توسعه ای در حوزه های نفت و گاز و تردد زائران عتبات عالیات در استان ضرورت افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهدای ایلام مخصوصا پروازهای خارجی به مقصد کشور عراق ضرورت اساسی دارد.

به گزارش جامک (jammak.ir) استاندار ایلام روز یکشنبه در دیدار رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور بیان داشت: راه اندازی پرواز ایلام – نجف از مهمترین درخواست های استان ایلام است که امیدواریم تمهیدات لازم برای راه اندازی این خط پروازی در اسرع وقت انجام شد.

وی افزایش تعداد پروازها، تکمیل و راه اندازی سالن پروازهای خارجی و راه اندازی پرواز ایلام – نجف را از مهمترین اولویت های کاری مدیریت فرودگاه شهدای ایلام اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور نیز در این دیدار مردم ایلام را شایسته خدمات بهتر و بیشتر دانست و تاکید کرد: همه سعی شرکت فرودگاه های کشور ایجاد بستر برای افزایش خدمات به مردم است.
رحمت اله مه آبادی گفت: تلاش می کنیم نیازهای استان ایلام را با توجه به شرایط در حوزه افزایش پروازها با همکاری و تعامل ایرلاین ها تامین کنیم.
وی مدیر جدید فرودگاه ایلام را فردی باتجربه و دارای تحصیلات تخصصی در این حوزه معرفی کرد که تجارب ارزنده ای در این ارتباط دارد.
در این دیدار علی متانت به عنوان مدیر جدید فرودگاه شهدای ایلام معرفی و از خدمات مجتبی بیاتی تقدیر به عمل آمد.
مجتبی بیاتی بعنوان مدیر جدید فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه معرفی و منصوب شده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.