کدخبر : 3927
شنبه 24 سپتامبر 2016 - 14:24
فاقددیدگاه

بیانیه‌ی جامعه اسلامی مهندسین ایلام به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس

جامعه اسلامی مهندسین ایلام به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش جامک؛ این بیانیه به ابن شرح است: رشادت، ایثار و شهادت‌طلبی ملت غیور ایران اسلامی در سایه‌ی توکل بر خدا و ائمه اطهار(ع) و رهبری داهیانه‌ی امام راحل(ره)، تهدیدها، تحریم‌ها و جنگ تحمیلی ۸ ساله علیه انقلاب اسلامی توسط استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار، با هدف فروپاشی حکومت نوپای اسلامی را به فرصت تبدیل و امروزه به لطف خدا و برکت ولایت فقیه شاهد خفت و خواری بیش از پیش دشمنان داخلی و خارجی و استحکام پایه‌های نظام اسلامی و برخورداری از امنیت کامل در یک منطقه آشوب‌زده هستیم. بر خلاف تصور غلط بعضی‌ها که امنیت و عظمت ایران اسلامی را ناشی از اجرای ناقص معاهده برجام می‌دانند، اقتدار و عزت این نظام مرهون ارتقاء توان بازدارندگی و دفاعی است که جوانان این مرز و بوم آن را رقم زده‌اند.

دشمنان هرگز از توطئه دست برنمی‌دارند، تروریسم تکفیری نوع دیگری از فتنه دشمنان علیه سوریه با عراق، افغانستان، یمن و لبنان شده است که البته این موضوع با ایثار و شهادت‌طلبی جبهه مقاومت و مدافعین حرم تاکنون نقش بر آب شده است.

خوشبختانه با گذشت ۳۶ سال از آغاز دفاع مقدس و با درایت و هدایت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و رشادت و بصیرت ملت بزرگ ایران و الگوگیری از دفاع مقدس انواع هجمه‌های نظامی ، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شده است.

جامعه اسلامی مهندسین استان ایلام ضمن گرامیداشت سالروز دفاع مقدس و نثار درود به روان پاک امام(ره) و شهیدان، برای مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا و تمامی جانبازان، ازادگان و رزمندگان دفاع مقدس و ملت بزرگ ایران و کسانی که دل در گرو این نظام دارند از درگاه خداوند سلامتی و عزت روزافزون مسئلت می‌نماید.

مطمئنا پیروی از رهنمودهای ولی‌فقیه، حفظ وحدت و یکپارچگی، تداوم راه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و تلاش برای ارتقاء توان دفاعی کشور ، اجرای برنامه جامع اقتصاد مقاومتی و توجه جدی به رفع فقر، فساد و تبعیض انقلاب اسلامی را در مقابل فتنه دشمنان داخلی و خارجی بیش از پیش بیمه خواهد کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.