کدخبر : 3912
چهارشنبه 21 سپتامبر 2016 - 13:39
فاقددیدگاه

بهره مندی ۳۱ واحد صنعتی استان ایلام از “تسهیلات رونق تولید”

تدبیر دولت یازدهم برای خارج کردن صنایع کشور از حالت رکود از طریق پرداخت “تسهیلات رونق تولید” که تاکنون ۳۱ واحد صنعتی در استان ایلام از این فرصت استفاده نموده اند، تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی را آسان کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در این خصوص اظهار داشت: از آغاز اعلام طرح پرداخت “تسهیلات رونق تولید” با هدف فعال سازی، افزایش تولید و اشتغالزایی واحدهای صنعتی، تعداد یک هزار و ۳۷۸ درخواست از سوی صنعتگران استان ایلام در سامانه بهین یاب ثبت شده است.

“یاراله نصیری” ادامه داد: از این تعداد درخواست واصله ۶۴۲  فقره به مبلغ ۲۵۲۹ میلیارد ریال در کارگروه کارشناسی استانی مصوب و از طریق سامانه به بانک های عامل ارجاع داده شده اند.

این مسوول با اشاره به تعداد و حجم پرداخت های صورت گرفته اضافه کرد: تاکنون تعداد ۳۱ واحد صنعتی موفق شده اند بیش از ۲۴۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت نمایند و مابقی نیز در دست اجرا می باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی گفت: تأمین نقدینگی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و نیز تکمیل ظرفیت تولید آن‌ها در اولویت کاری وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد و ارائه تسهیلات رونق تولید نیز در همین راستا انجام‌ شده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.