کدخبر : 3896
شنبه 17 سپتامبر 2016 - 13:42
فاقددیدگاه

معالجه بیماران در ایلام توسط یک دندانپزشک قلابی

فردی که بدون داشتن مدرک تحصیلی و تخصص در رشته دندانپزشکی اقدام به پذیرش و درمان بیماران می نمود توسط تعزیرات حکومتی شناسایی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام در این خصوص اظهار داشت: در جریان انجام گشت مشترک ویژه طرح سلامت و بازرسی از درمانگاه های شهر ایلام، مشخص شد فردی که بعنوان دندانپزشک در یکی از مراکز درمانی شهر ایلام فعالیت داشته است،  فاقد مدرک تحصیلی مرتبط بوده و به صورت غیر قانونی اقدام به ویزیت، جراحی و دیگر کارهای تخصصی این حرفه پزشکی می کرد.

وی اضافه کرد: با محرز شدن  تخلف و پیش بینی وقوع مخاطرات جدی برای بیماران توسط این پزشک قلابی بلافاصله تشریفات قانونی برای پلمپ و جلوگیری از فعالیت این واحد به عمل آمد  و پرونده فرد متخلف برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

نعمت الله بیرانوند یادآور شد: طرح بازرسی و نظارت از صنوف و واحدهای خدمات رسان با همکاری معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، نظام پزشکی، مرکز بهداشت و درمان،  سازمان صنعت معدن و تجارت و اماکن نیروی انتظامی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این گشت ها نسبت به بررسی نرخ های فروش، رعایت مسائل بهداشتی، ارائه خدمات و همچنین داشتن مجوزهای مربوطه از سازمان های ذیربط اقدام نموده و با موارد تخلف برخورد جدی صورت می گیرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.