کدخبر : 3874
چهارشنبه 14 سپتامبر 2016 - 11:55
فاقددیدگاه

قصد داریم فوتبال را در سرزمین لاله های فوتبال زنده کنیم

بنا به دعوت باشگاه فرهنگی ورزشی نفت تهران، در روز پنجشنبه ۲۵ شهریورماه، تیم‌های فوتبال شهدای چوار۶۵ ایلام و امید نفت تهران با هم دیداری دوستانه را برگزار می‌کنند.
ناصر فریاد شیران، رئیس آکادمی فوتبال نفت تهران، با بیان خبر فوق بیان نمود: همانگونه که مطلع هستید در ۲۳ بهمن ماه سال ۶۵ هواپیماهای رژیم بعثی عراق، مسابقه فوتبالی را در شهر چوار استان ایلام بمباران نمودند و فاجعه عظیمی را رقم زدند. در این فاجعه، تعداد زیادی از بازیکنان، مربیان، هواداران و داوران به شهادت رسیدند و عده زیادی نیز به درجه جانبازی نائل آمدند.
این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: باشگاه فرهنگی ورزشی نفت، در راستای ادای دین به مقام والای شهیدان و مسئولیت های فرهنگی و اجتماعی خویش، با تاکید مدیران محترم باشگاه تصمیم گرفته است آکادمی فوتبال نفت تهران تحت مدیریت باشگاه شهدای چوار۶۵ ایلام را در شهر چوار تاسیس نماید تا بتوانیم به نوجوانان و جوانان مستعد فوتبالیست استان ایلام کمک کنیم و بعد از سالها، فوتبال را در شهر چوار، سرزمین لاله های فوتبال، زنده کنیم.
فریادشیران افزود: در همین راستا و به مناسبت آغاز رسمی همکاری ها، روز پنجشنبه دیداری دوستانه بین تیم فوتبال امید نفت تهران و تیم فوتبال چوار۶۵ ایلام در زمین دانشگاه تهران برگزار خواهد شد که در این روز تفاهم نامه همکاری نیز با حضور مدیران دو باشگاه، امضا خواهد شد.
رئیس آکادمی فوتبال نفت تهران، ادامه داد: به امید خدا در آینده نزدیک، هم تیم بزرگسالان نفت تهران و هم تیم های رده‌های پایه نیز به ایلام سفر خواهند کرد و بازی‌های دوستانه‌ای در استان ایلام برگزار خواهد شد و امیدواریم در جهت رشد و توسعه فوتبال در استان شهیدپرور ایلام نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.
وی در پایان از معاون پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، بنیاد فرهنگی مجد چوار، مدیران باشگاه نفت تهران (حسین شهریاری) مالکان باشگاه نفت تهران شرکت بهنام پیشرو کیش بخصوص رسانه ها که در نگه داشتن نفت تهران نقش تاثیر گذاری داشتن همه کسانی که برای برگزاری این مسابقه زحمت می کشند تشکر و قدردانی نمود

منبع: فارس

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.