کدخبر : 3858
سه‌شنبه 13 سپتامبر 2016 - 12:44
فاقددیدگاه

دانش آموزان نیازمند ایلام کمک هزینه تحصیلی دریافت می کنند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: دانش آموزان نیازمند و همچنین مددجوی زیر پوشش این نهاد در آستانه سال تحصیلی و بازگشایی مدارس کمک هزینه تحصیلی دریافت می کنند.

دانش آموزان نیازمند ایلام کمک هزینه تحصیلی دریافت می کنند

ضیاء رضایی اظهار کرد: با ابلاغ کمیته امداد مرکزی به هر دانش آموز مددجوی مقطع ابتدایی ۳۰۰ هزار ریال و مقطع متوسطه ۵۰۰ هزار ریال بعنوان کمک هزینه پرداخت می شود.
وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای این منظور پس از دریافت، در کمترین زمان ممکن بین دانش آموزان نیازمند مددجوی زیر پوشش به تعداد شش هزار نفر توزیع خواهد شد.
رضایی تاکید کرد: این مبلغ کمک هزینه تحصیلی برای تهیه لوازم التحریر و پوشاک به دانش آموزان پرداخت می شود و به هر خانوار مددجوی زیر پوشش به تعداد فرزندان دانش آموزان شان قابل پرداخت است.
وی ارتقای بنیه تحصیلی دانش آموزان مددجو را از برنامه های در دست اقدام این نهاد در طول سال تحصیلی اعلام کرد و یادآور شد: از طریق انعقاد تفاهم نامه با موسسه های فرهنگی، آموزشی نظیر قلم چی این اقدام انجام خواهد شد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: در طول تابستان امسال پنج هزار و ۶۰۰ دانش آموز مددجوی زیر پوشش در کانون های تابستانی این نهاد ساماندهی و از برنامه های فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی استفاده کردند.
بیش از ۶۰ هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.