کدخبر : 3849
سه‌شنبه 13 سپتامبر 2016 - 12:11
فاقددیدگاه

فعال سازی مجدد شرکت سیوان بهداشت و اشتغالزایی ۷۰ نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید استاندار ایلام از تعدادی از واحدهای صنعتی شهرستان ایلام اظهار داشت: شرکت “کهن تجارت رایکا” (سیوان بهداشت سابق) پس از هفت سال تعطیلی فعالیت تولیدی خود را از سرگرفت.

یاراله نصیری یادآور شد: این واحد تولیدی از سال ۱۳۸۷ تا اواخر سال گذشته تعطیل بوده و صاحبان قبلی شرکت به دلیل بدهی های زیاد و عدم توان تامین سرمایه در گردش با وجود استفاده از ماشین آلات خارجی و تکنولوژی به روز کشورآلمان نتوانستند فعالیت واحد را استمرار بخشند. وی افزود: با هدف فعال سازی این شرکت و رفع مشکلات آن با تلاش و رایزنی های فراوان گروه های سرمایه گذاری متعدد به استان دعوت شدند و نهایتا با ورود تیمی با سابقه و پس از تغییر و تحول مدیریتی، این شرکت پس از هفت سال تعطیلی به فاز تولید بازگشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حجم سرمایه گذاری انجام شده ادامه داد: کل سرمایه گذاری کارخانه کهن تجارت رایکا بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال می باشد که در وضعیت موجود توانسته برای تعداد ۷۰ نفر شغل ایجاد نماید.

نصیری خاطر نشان کرد: پروانه بهره برداری شرکت در زمینه تولید دو محصول “پوشک بچه” و “نوار بهداشتی” می باشد که در این مرحله پوشک بچه با برند “هپی بی بی” تولید و روانه بازار می شود و مراحل ثبت برند سایر محصولات در حال نهایی شدن است.

این مسوول اضافه کرد: براساس اظهارات مدیران فروش واحد، عمده بازار فروش مربوط به استان های تهران، البرز، خوزستان و یزد می باشد. وی ادامه داد: به دلیل تقاضای زیاد و وجود ظرفیت های خالی، تولیدات شرکت پاسخگو تقاضای بازار نبوده و قرار هست در آینده نزدیک شیفت سوم نیز برای رسیدن به ظرفیت بالاتر و تامین نیازمندی های بازار برقرار گردد.

اضافه می شود: استاندار ایلام در ادامه بازدید از دو واحد صنعتی که با تلاش های اخیر و پیگیری های انجام شده مجددا به چرخه تولید برگشته اند؛ دو واحد تعطیل نیز به منظور ارائه راهکار و بررسی راههای رفع موانع پیش رو برای فعال سازی مجدد مورد بازدید قرار دادند و به مدیران و صاحبان این واحدها نیز رهنمودها لازم ارائه نمودند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.