کدخبر : 3791
شنبه 10 سپتامبر 2016 - 0:56
فاقددیدگاه

رژیم خبیثه آل سعود میراث دار خاندان کثیف بنی امیه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امروز بدون شک رژیم خبیثه و ملعونه سعودی میراث دار خاندان کثیف و خائن بنی امیه است.

رژیم خبیثه آل سعود میراث دار خاندان کثیف بنی امیه است

حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه ایلام در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: از وقتی که این شجره خبیثه ملعونه توسط استعمار انگلیس در ۲۰۰ سال پیش در حساس ترین و مهم ترین کانون جهان اسلام تشکیل شد، به قصد نابودی مسلمانان جنایت های بی شماری علیه امت اسلامی انجام داده است.
وی افزود: بهترین تعبیر و کامل ترین صفت برای رژیم سعودی همان عبارت شجره خبیثه ملعونه است که ریشه در آیات قرآن دارد.
امام جمعه ایلام ادامه داد: پیام تاریخی مقام معظم رهبری رسوا کننده رژیم آل سعود خائن بود که اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.
لطفی گفت: این پیام با بهترین و کامل ترین واژه ها و صفات ماهیت رژیم جعلی، ظالم و خائن به آرمان های مسلمانان فلسطین را به امت اسلامی و جهانیان روشن کرد.
امام جمعه ایلام افزود: طبق تفسیر علمای شیعه و سنی شجره خبیثه ملعونه بنی امیه که رژیم کثیف و وهابی سعودی میراث دار آن است، بزرگترین ضربه ها را به اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) زده است.
وی با اشاره به سالروز شهادت حادثه سال ۶۶ و جنایت منا در حج سال گذشته اظهار کرد: در حادثه دردناک اول ۴۰۰ حاجی و در جنایت غم انگیز پارسال حدود ۵۰۰ زائر ایرانی و هفت هزار حاجی خارجی به دست جنایتکاران سعودی مظلومانه به شهادت رسیدند.
لطفی یادآور شد: این رژیم وهابی در طول ۳۸ سال گذشته حتی یک روز دست از جنایت، خیانت و تزویر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نکشیده است اما به لطف خدا و ائمه اطهار همیشه ناکام شده است.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.