کدخبر : 3781
شنبه 10 سپتامبر 2016 - 0:39
فاقددیدگاه

ایلام آمادگی و ظرفیت میزبانی مسابقات ورزشی کشوری و آسیایی در رشته های مختلف را دارد

محمدرضا مروارید استاندار ایلام در آئین افتتاحیه رقابت‌های آسیایی کاراته سبک شیتوریوکوگای گفت : پیروزی ورزشکاران در عرصه رقابتهای بین المللی و جهانی باعث افتخار و غرور مردم می شود و وقتی یک ایرانی موفق به کسب مدال و نشان در مسابقات جهانی می شود مایه خوشحالی و شادمانی همه ایرانیان می گردد .
وی افزود : ورزشکارانی که موفق به کسب افتخار در رقابتهای جهانی و المپیک می شوند، به الگوهای جامعه خود تبدیل می شوند بنابراین به عنوان پهلوانان و الگوهای موفق باید هم در حوزه ورزش و اخلاق و دیگر عرصه ها افرادی مرجع باشند.
مروارید افزود : استان ایلام توان و ظرفیت برپایی مسابقات مختلف از جمله میزبانی مسابقات آسیایی را دارد و وجود استعدادهای توانمند و درخشان در رشته‌های مختلف ورزشی و داشتن امکانات و ابزارهای میزبانی موجب شده تا استان ایلام بتواند میزبان مسابقات مختلف ورزشی باشد .
وی ادامه داد: استان ایلام در سال‌های اخیر میزبان رقابت متعدد کشوری و آسیایی بوده و امروز نیز شاهد میزبانی مسابقات آسیایی کاراته هستیم که امیدواریم در این میزبانی نیز سربلند شویم و همه مهمانان و ورزشکاران با خاطراتی خوش استان ما را ترک کنند .

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.