کدخبر : 3778
شنبه 10 سپتامبر 2016 - 0:37
فاقددیدگاه

تیم کاراته بانوان ایران قهرمان جام آسیایی سبک شیتوریو شد

مسابقات آسیایی کاراته (سبک شیتوریو) در ۲ بخش آقایان و بانوان با حضور ۱۰۰ کاراته کای خارجی و بیش از ۶۰۰ کاراته از کشورمان در ایلام برگزار می شود..
این مسابقات در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و در ۲ بخش بانوان و آقایان در تمام وزن ها با حضور ورزشکاران این رشته رزمی در حال برگزاری است.
مسئول برگزاری مسابقات آسیایی کاراته گفت: تیم بانوان کشورمان در رده های سنی پنجگانه توانست بیشتر عناوین برتر وزن های مختلف را کسب کرده و قهرمان جام آسیایی شود.
فاطمه قوام پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با اتمام مسابقات کاراته بانوان، تیم های برتر این دوره از رقابت ها معرفی شدند که در مجموع تیمی بانوان کاراته کای ایرانی به مقام نخست دست یافتند.
وی یادآور شد: تیم کاراته بانوان کشورهای لبنان و افغانستان عناوین دوم و سوم این رقابت ها را کسب کردند و دیگر کشورهای حاضر در این رقابت ها هم در رده های بعدی قرار گرفتند.
قوام پور اضافه کرد: در مسابقات آسیایی کاراته که برای نخستین بار در استان ایلام برگزار شد ۴۰ شرکت کننده خارجی در بخش بانوان از پنج کشور آسیایی و ورزشکاران ۱۴ تیم از استان های کشورمان در اوزان و رده های سنی مختلف حضور داشتند.
وی گفت: پنج تیم داوری از کشورهای ایران، عراق و افغانستان زیر نظر کمیته داوری فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران قضاوت و داوری مسابقات این دوره را بر عهده دارند..
قوام پور تاکید کرد: هر چند بروز خطا و اشتباه در امر داوری و قضاوت در مسابقات ورزشی اجتناب ناپذیر است اما با جانمایی پنل های جدید سعی کردیم این دوره از مسابقات با کمترین خطای داوری همراه باشد

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.